Aloita uusi aihe
Netvisor mobiilisovelluksen käyttöönotto Nordean pankkitunnuksilla

K

Onko tietoa, onko mobiilisovelluksen käyttöönotossa jotain häikkää Nordean pankkitunnuksilla? Meillä yhden asiakasyrityksen työntekijä yrittää ottaa mobiilisovellusta käyttöön, mutta ei vain onnistu (tapahtunut 6.5.2024).

1 Comment

Hei Kati,


kiitos viestistäsi.


Mobiilisovelluksen käyttöönotossa ei ole todennettuna tällä hetkellä häiriötä pankkitunnuksilla kirjautumisen osalta. Mikäli ongelma on vielä ajankohtainen ja itse mobiilisovelluksessa tulee virhettä niin pyytäisi sinua olemaan suoraan yhteydessä tukeemme sähköpostitse osoitteeseen: tuki.netvisor@visma.com.


Mukavaa viikonjatkoa!

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu