Käyttöoikeuksien kopiointityökalussa on tällä hetkellä virhetilanne, jonka johdosta käyttäjän tiedot eivät avaudu tarkasteltavaksi yrityksessä, johon käyttöoikeudet on kopioitu. Virhe toistuu osalla asiakkaistamme. Mikäli käyttäjä on muodostunut tämän seurauksena virheellisesti, tulee käyttäjä poistaa yrityksestä, johon käyttöoikeudet virheellisesti kopioituivat ja lisätä käyttäjät normaalisti tämän ohjeemme avulla: Uuden käyttäjän perustaminen. Päivitämme tätä tiedotetta korjauksen edetessä tai ongelman ratketessa. Pahoittelut tilanteesta aiheutunutta haittaa.
Päivitys 18.11. klo 9.27: Kopiointityökalu on korjattu torstaina 21.11. ja käyttöoikeuksien kopiointi toimii jälleen normaalisti.
Päivitys 12.11. klo 9.33: Käyttöoikeuksien kopiointityökalussa on esiintynyt osalla asiakkaistamme vielä virhetilanne, jossa käyttöoikeuksien kopiointityökalu jää lataamaan eikä kopiointi onnistu. Päivitämme tätä tiedotetta, kun ongelma on korjattu. Pahoittelut tilanteesta aiheutunutta vaivaa.
Päivitys 11.11. klo 13.31: Käyttöoikeuksien kopiointi toimii taas normaalisti.
There is currently an issue in the user rights copying tool, which is causing user information not to open for review in the company to which the rights have been copied. This error is occurring for some of our customers. If a user has been incorrectly created as a result of this, the user should be deleted from the company where the rights were incorrectly copied, and users should be added normally using this guide: Creating a New User. We will update this bulletin as the fix progresses or the issue is resolved. We apologize for any inconvenience this situation has caused.
Update 12.11. at 9.33am: Some of our customers are still experiencing an issue where the access rights copying tool doesn't work. We will update this bulletin once the problem is resolved. We apologize for any inconvenience this may have caused.
Update 11.11. at 1:31 PM: The user rights copying tool is now working normally again.