Starta ett nytt ämne
Pankin maksuvirhepalautteita jäänyt saapumatta Netvisoriin

Olemme huomanneet, että pankin virhepalautteet eivät välttämättä ole saapuneet Netvisoriin onnistuneesti. Asia on tutkinnassa ja tämä pyritään saamaan korjattua mahdollisimman pian. Jos maksun eräpäivä on mennyt ja tapahtuma ei näy tilotteella, varmista asia vielä pankista sekä mahdollinen virheen syy ja laita sitten maksut uudelleen maksuun.


Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa haittaa. Tässä vielä eri pankkien yhteystiedot asian varmistamiseksi: https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000466963-pankkien-yhteystiedot-ja-maksuajot


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



We have noticed that error notifications from banks may not be arriving successfully in Netvisor. The issue is being investigated and we aim to fix it as soon as possible. If the payment due date has passed and the transaction does not appear on your statement, please check with your bank to find out the possible cause of the error and then resubmit the payments.


We apologize for any inconvenience caused by this issue. Here are the contact details for various banks to verify the issue:

https://support.netvisor.fi/en/support/solutions/articles/77000466963-bank-contact-information-and-payment-runs


Logga in eller Registrera för att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu