Onko asia korjaantunut?
Olemme huomanneet, että pankin virhepalautteet eivät välttämättä ole saapuneet Netvisoriin onnistuneesti. Asia on tutkinnassa ja tämä pyritään saamaan korjattua mahdollisimman pian. Jos maksun eräpäivä on mennyt ja tapahtuma ei näy tilotteella, varmista asia vielä pankista sekä mahdollinen virheen syy ja laita sitten maksut uudelleen maksuun.
Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa haittaa. Tässä vielä eri pankkien yhteystiedot asian varmistamiseksi: https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000466963-pankkien-yhteystiedot-ja-maksuajot
Päivitys 24.10. klo 14:25
Aiemmasta päivityksestä poiketen häiriön ajalta käsittelemättömäksi jääneet maksupalautteet tulevat näkyviin Netvisoriin 24.10.2025. Tämä voi ilmetä niin, että jo toteutuneille maksuille tulee virheilmoitus esim. peruutuksen epäonnistumisesta.
Päivitys 21.10. klo 9:30
Tilanne on korjaantunut mutta valitettavasti puuttuvia maksupalautteita ei saada jälkikäteen järjestelmään. Eli mikäli jokin maksu on jäänyt maksupalvelussa-tilaan, varmistathan maksun tilanteen vielä pankista ja laita lasku uudelleen maksuun. Mikäli kyse on verotilisiirroista, jotka tulisi muodostaa uudelleen, olethan tukeemme yhteydessä jotta voimme asettaa maksupalvelussa-tilaiset tilisiirrot virheeseen ja näin ne saa uudelleenkäsiteltyä.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We have noticed that error notifications from banks may not be arriving successfully in Netvisor. The issue is being investigated and we aim to fix it as soon as possible. If the payment due date has passed and the transaction does not appear on your statement, please check with your bank to find out the possible cause of the error and then resubmit the payments.
We apologize for any inconvenience caused by this issue. Here are the contact details for various banks to verify the issue:
Päivitys 24.10. at 14:25
Unlike the previous update, payment refunds that remained unprocessed during the outage will appear in Netvisor on October 24, 2025. This may occur in the form of an error message for payments that have already been made, e.g., a cancellation failure.
Update 21.10. at 9:30
The situation has been fixed, but unfortunately, missing payment confirmations cannot be added to the system retroactively. So, if a payment is still in the payment service status, please check the payment status with your bank and resubmit the invoice for payment. If you have tax transfers that need to be re-created, please contact our support team so that we can mark the transfers in payment service status as errors and have them reprocessed.
Onko asia korjaantunut?
Seija Kirves
21.10.2025 9:26 am
Onko tämä korjaantunut?