Starta ett nytt ämne
Asiakaspalvelun vastuullisuuskyselyn tulokset

F

Haluamme kiittää lämpimästi kaikkia, jotka käyttivät aikaa vastatakseen vastuullisuuskyselyyn. Saimme arvokasta tietoa siitä, miten asiakkaamme näkevät vastuullisuuden ja meidän roolimme siinä. Saimme vastauksia kaikista tuotteistamme. Lupasimme lahjoittaa jokaisesta vastauksesta 1 euron Mieli Ry:lle. Lahjoitussumma on yhteensä 300 euroa.

Asiakkaat kokevat vastuullisuuden tärkeänä ja meidän tavoitteemme on viestiä siitä entistä enemmän. Kyselyssämme 87,6 % vastaajista piti vastuullisuutta tärkeänä tai erittäin tärkeänä (4-5/5). 67,5 % vastaajista koki Visma Solutionsin tuotteiden tukevan vastuullista liiketoimintaa hyvin tai erittäin hyvin.


Vastauksissa tuli esiin, että vastuullisuus on noussut keskeiseksi arvoksi, joka vaikuttaa tuotevalintaan. Vaihtoehtoja punnitaan myös vastuullisuusnäkökulmasta: kun kaksi tuotetta ovat muuten yhtä hyviä, kallistutaan vastuullisempaan vaihtoehtoon hintaerosta huolimatta. 


Kyselyn perusteella toivottiin vastuullisuuteen liittyviä aiheita myös asiakaspalvelun ja koulutusten kautta. Vastauksissa toivottiin vinkkejä siihen, miten omaa toimintaa voi kehittää tai omia asiakkaita voi kannustaa kohti kestävää kehitystä. Löydät nyt kotisivuiltamme listan johon on koottu vinkkejä Netvisorin vastuullisempaan käyttöön. Lisäksi toivottiin enemmän tietoa sosiaalisesta vastuusta, Visma Solutionsin omista vastuullisuustoimista sekä vastuullisuudesta ylipäätään.Tuomme näitä teemoja jatkossa vahvemmin esille. 


Mitä seuraavaksi?


  1. Enemmän viestintää meidän vastuullisuudesta: Kyselyssä toivottiin enemmän viestintää Visma Solutionsin vastuullisuudesta. Haluammekin jatkossa kertoa siitä enemmän.

  2. Järjestimme marraskuussa Netvisor - vastuullisuus ja taloushallinnon sähköistäminen -webinaarin. Webinaarin teemoina olivat mm. mitä vastuullisuudella tarkoitetaan ja onko Netvisor vastuullinen valinta. Webinaaritallenteen pääsee katsomaan täältä. Tallenteen katsomista varten tulee olla kirjautuneena Opi.netvisoriin. 

  3. Koulutusten saavutettavuus: Opi-ympäristöön toivottiin selkeämpää jakoa jo pidettyjen ja tulevien koulutusten välille. Olemme tehneet tästä kehitystoiveen järjestelmätoimittajalle. Saimme myös kokeilun arvoisia ideoita koulutusten uusista toteuttamismuodoista ja tutkimme niitä seuraavaksi. 

Logga in eller Registrera för att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu