Logga in
Logga in i Netvisor
Logga in på supporten
25.06.2026 10:51 am
Läpi kevään ostolaskujen skannaus Maventan kautta on toiminut huonosti. Nyt se ei ilmeisesti toimi enää ollenkaan ja aiheuttaa suuret määrät vahinkoa.
Asiaan ei ole saatu ratkaisua. Pitääkö vaihtaa järjestelmää?
Aloita uusi keskustelu