Starta ett nytt ämne
Ostolaskujen skannaus ei toimi

T

Läpi kevään ostolaskujen skannaus Maventan kautta on toiminut huonosti. Nyt se ei ilmeisesti toimi enää ollenkaan ja aiheuttaa suuret määrät vahinkoa. 

Asiaan ei ole saatu ratkaisua. Pitääkö vaihtaa järjestelmää?

Logga in eller Registrera för att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu

Chat