Aloita uusi aihe
Ostolaskujen skannaus ei toimi

T

Läpi kevään ostolaskujen skannaus Maventan kautta on toiminut huonosti. Nyt se ei ilmeisesti toimi enää ollenkaan ja aiheuttaa suuret määrät vahinkoa. 

Asiaan ei ole saatu ratkaisua. Pitääkö vaihtaa järjestelmää?

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu

Chat