Hei ja kyllä sain tiedon, mutta oletimme kirjanpitäjäni kanssa, että nämä katkokset ovat vain hetkellisiä!
Itse joudun tekemään kuun puolivälissä tärkeän välilaskutuksen, joka on noin 30 000- 50 000 €/kk ja laskujen PITÄÄ LÄHTEÄ 15. päivä isännöitsijöille.
Tämä päivitys on ollut todella iso haitta yrityksellemme, jonka vuoksi joudun selittelemään näitä viivästyksiä myös asiakkailleni!
Vaadin menetetyistä työpäivistä korvauksen teiltä!
Anne Kariniemi
Ps. Lisäksi joudun siirtämään ensi viikolle sovittuja töitä tämän vuoksi!
Mirka Korhonen
Netvisor tuki ✓
16.11.2025 1:28 pm
Hei Anne! Ja kiitos viestistäsi. Ymmärrän hyvin siirtymän aikataulusta aiheutuneen harmin yrityksellenne. Pahoittelen vielä aikataulun epäsopivuutta teille. Mikäli sinulla herää aiheesta lisäkysymyksiä, voit olla yhteydessä meihin tuki.netvisor@visma.com niin autamme mielellämme. Päivitämme tuolle linkkaamalleni tiedotteelle tiedon, kun Netvisor on taas käytettävissä.