Järjestelmään on mahdollista tallentaa asiakkaiden yhteyspyyntöjä myös manuaalisesti, ilman ulkoisten viestilähteiden käyttöä. Yhteyspyynnöstä voidaan luoda uusi tehtävä, tai kohdistaa se kommenttina jo olemassa olevalle tehtävälle.
Tehtävät > Yhteyspyynnöt > Uusi yhteyspyyntö
Yhteystiedot - Yrityksen tai henkilöasiakkaan nimi
Asiakkaan tiedot - Yhteyshenkilön, tai kontaktoijan nimi
Sähköposti - Asiakkaan tai yhteyshenkilön sähköpostiosoite
Oletustyönkulku - Mihin työnkulkuun yhteyspyynnöstä muodostettava uusi tehtävä oletuksena luodaan
Aihe - Tästä tiedosta muodostetaan luotavan tehtävän otsikko
Kuvaus - Tähän kirjoitettava kuvaus tallennetaan luotavan tehtävän kommentiksi
Tallentamisen jälkeen siirrytään automaattisesti yhteyspyyntölistaukseen.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback