20-09-2019 10:21 am tekijä Anonymous
Olen tilannut sähköpostiini tulemaan esim. viikkopäivitykset mutta eipä tullut eilinenkään päivitys. Tein tilauksen uudelleen koska ei näköjään ollut päällä, mitään omia asetuksiani en ole muuttanut. Omat tilaukset listallani on kyllä monta tilausta mutta pitkään aikaan en ole saanut sähköpostiin yhtään viestiä, en muuten mitään muitakaan viestejä enää teiltä, missähän vika?
Visma ✓
20-09-2019 10:53 am tekijä Rane Olsen
Moi Tuula,
Varmistuksena vielä, olethan tarkastanut roskapostikansion?
27-12-2022 4:12 pm tekijä Sanna J
Sama ongelma on myös täällä.
Moi!
Harmi kuulla, että teillä on ollut ongelmaa ilmoitusten saamisessa. Kävisittekö vielä varmistamassa, että seuraatte haluamaanne keskustelualuetta. Se tapahtuu kirjautumalla tukiportaaliin täältä: Kirjaudu tukiportaaliin, navigoi Communityyn ja siellä haluamaasi keskustelualueeseen esim. Uutiset ja varmistamalla, että aluetta seurataan (ks. kuva alla).
Jos seuraat keskustelualuetta etkä vieläkään ole saanut ilmoituksia julkaisuista, olettehan vielä uudelleen yhteydessä niin selvitetään asiaa lisää. Voitte olla yhteydessä asiasta suoraan tukeen sähköpostilla tuki.netvisor@visma.com tai luomalla tukipyynnön portaalista täältä. :)
Ystävällisin terveisin,
Sofia Tuominen / Solutions Community Manager