Netvisorin integraatiotuen asiakaspalvelu ei ole tavoitettavissa perjantaina 7.2.2025 henkilöstön koulutuksen vuoksi.
Tukipyyntöjen käsittelyssä on odotettavissa viivettä. Palvelun sujuvoittamiseksi pyydämmekin laittamaan mahdollisuuksien mukaan tukipyynnöt meille hyvissä ajoin ennen poikkeusaukioloaikaa tai vastaavasti sen jälkeen.
Muistathan, että Netvisorin käyttöön liittyen voi asioida myös itsepalvelukanavissa (Netvisor tukisivut) sekä Vispertti AI-chatbotin kanssa tukisivuillamme, lisätietoja aiheesta täällä.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa viivettä.
---
Netvisor's integration support customer service will not be available on Friday, February 7, 2025, due to staff training.
There is expected to be a delay in handling support requests. To facilitate the service, we kindly ask you to submit support requests well in advance of the exceptional opening hours or after them if possible.
Please remember that issues related to the use of Netvisor can also be handled through self-service channels (Netvisor support pages) and the Vispertti AI-chatbot on our support pages. More information on this topic can be found here.
We apologize for any delays this may cause.