Olemme havainneet häiriön, jossa Visma Scannerilla lähetettyjen kuittien siirtyminen Netvisoriin epäonnistuu eivätkä kuitit tule Netvisoriin näkyviin. Lisäksi osalla Apple iPhone käyttäjistä on havaittu virhetilanne sovelluksessa, jossa kuvan tallentaminen ja lähettäminen epäonnistuu. Tutkimme asiaa ja päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai ongelman ratketessa. Pahoittelemme ongelmasta aiheutunutta haittaa.
We have detected a malfunction in Visma Scanner app. Currently the transfer of receipts sent via Visma Scanner to Netvisor is failing and receipts are not visible in Netvisor. Also some Apple iPhone users are experiencing an error condition in the application where the saving and sending of the image fails. We are investigating these issues and will update this bulletin as the investigation progresses or the issue is resolved. We apologise for any inconvenience caused by the issue.
Olisi jo iso pino kuitteja skannattavana työntekijöillä...
Susanne Suna
27.02.2025 2:42 pm
Hei,
tämä ilmeisesti on edelleen voimassa.
Minulla iPhone heittää koko ajan Scannerista ulos ja en pääse tekemään sen kanssa harmittavaisesti mitään.