Sertifioinnit suoritetaan opi.netvisorissa 25.2.2025 lähtien
Tiedotteen uudistuksesta löydät Communitystä!

Aloita uusi aihe
*Ratkaistu* Visma Scanner sovelluksessa ja kuittien välityksessä Netvisoriin häiriöitä

Olemme havainneet häiriön, jossa Visma Scannerilla lähetettyjen kuittien siirtyminen Netvisoriin epäonnistuu eivätkä kuitit tule Netvisoriin näkyviin. Lisäksi osalla Apple iPhone käyttäjistä on havaittu virhetilanne sovelluksessa, jossa kuvan tallentaminen ja lähettäminen epäonnistuu. Tutkimme asiaa ja päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai ongelman ratketessa. Pahoittelemme ongelmasta aiheutunutta haittaa.


----------


Päivitys 25.3.2025 klo 15:00. Ongelma on nyt ratkaistu. Jotta jo skannatut kuitit saadaan siirtymään ympäristöön asti, tulee yhden ympäristön scanner-käyttäjistä kirjautua sovelluksesta ulos ja takaisin sisään. Tämä laukaisee jonon taustalla ja kaikki ympäristöön skannatut kuitit uivat ympäristöön. Pvämääräksi kaikille kuiteille tulee tämä pvä kun kuitit uivat ympäristöön.


Päivitys 18.3.2025 klo12:30. Asia on valitettavasti edelleen selvityksessä. Osalla asiakkaista ongelma näyttää ratkenneet mutta osalla ei. Selvitämme asiaa korkealla prioriteetillä.


Päivitys 7.3.2025 klo 15:00. Asia on edelleen selvityksessä yhdessä palveluntarjoajamme kanssa. Mikäli haluat tehdä asiasta reklamaation, tulee se tehdä alla olevien ohjeiden mukaan.


  • Lähetä reklamaatio kirjallisesti sähköpostitse osoitteeseen [email protected]
  • Kerro reklamaatiossa, mikä ongelma on ja milloin se on ilmennyt.
  • Liitä mukaan mahdollisista kuluista laskelma tai dokumentti, josta näkyy, mitä kuluja on aiheutunut ja mitä pyydät hyvitykseksi.


Reklamaatiot käsitellään saapumisjärjestyksessä niin pian kuin mahdollista. Mahdolliset hyvitykset pohjautuvat sopimusehtoihimme.



Päivitys 6.3.2025 klo 13:00: Scannerista on julkaistu uusi versio 4.1.5 IOS käyttäjille, joka tulisi päivittää. Tämä uusin versio korjaa osan ongelmista, mutta edelleen osalla käyttäjistä sovellus ilmoittaa "Analysointi epäonnistui" ja "Jotakin meni pieleen." Materiaali ei välttämättä myöskään vielä ohjaudu ympäristöihin. Selvityksessä on, pitääkö materiaalit skannata uudelleen vai ohjautuuko ne automaattisesti kun ongelma on saatu korjattua. Päivitämme tiedotetta tämän osalta kun saamme asiaan lisätietoja.



Päivitys 4.3.2025 klo 11:00: Palveluntarjoajamme tutkii edelleen tilannetta puolellaan ja päivitämme tätä tiedotetta heti, kun saamme lisätietoja korjauksesta tai sen aikataulusta. Kuitteja on mahdollista lähettää Netvisoriin myös sähköpostin kautta eScan-palvelun avulla. eScan-palvelun käyttö edellyttää, että kuitin lähettäjän sähköpostiosoite on tallennettu Netvisorissa eScan-aineistotuonnin sähköpostiosoitteisiin tai käyttäjän järjestelmäviestinnän tietoihin. Palvelusta muodostuu sama veloitus, kun Visma Scannerin käytöstä . Aiheesta on kerrottu tarkemmin täällä: eScan aineiston tuonti sähköpostitse



We have detected a malfunction in Visma Scanner app. Currently the transfer of receipts sent via Visma Scanner to Netvisor is failing and receipts are not visible in Netvisor. Also some Apple iPhone users are experiencing an error condition in the application where the saving and sending of the image fails. We are investigating these issues and will update this bulletin as the investigation progresses or the issue is resolved. We apologise for any inconvenience caused by the issue.


----------


Update 25.2.2025 at 15:00. The problem is now solved. In order to push receipts that have already been scanned up to the environment, one of the scanner users in the environment must log out of the application and go back in. This triggers a queue in the background and all receipts scanned to the environment will float to the environment. The day date for all receipts will be this day when the receipts float to the environment.


Update 18.3.2025 12:30 pm. Unfortunately, the matter is still under investigation. For some customers the problem seems to be solved but for others not. We are resolving the issue with high priority.


Update on 7.3.2025 3pm: The matter is still under investigation together with our service provider. If you wish to make a complaint, please follow the instructions below. Please send your complaint in writing by e-mail to [email protected]. In your complaint, please tell us what the problem is and when it occurred. Include an invoice or document showing the costs, if any, and what you are requesting for reimbursement.


Complaints will be dealt with in the order in which they are received as soon as possible. Any reimbursement will be based on our contractual terms and conditions.



Update on 6.3.2025  at 1pm: We have released a new version of the app, 4.1.5 for IOS users, that resolves the issues users have been experiencing with accessing the app. This latest version fixes some of the problems, but still some users are getting "Analysis failed" and "Something went wrong." The material may also not yet be channelled into the environment. It is being investigated whether the materials should be rescanned or automatically redirected once the problem has been fixed. We will update the bulletin on this when we have more information.


Update on 4.3.2025 at 11:00: Our service provider is still investigating the situation on their end, and we will update this notice as soon as we receive more information about the correction or its schedule. It is also possible to send receipts to Netvisor via email using the eScan service. Using the eScan service requires that the email address of the sender of the receipt is registered in Netvisor under the eScan import email addresses or the user's system communication information. The same charge applies to this service as for using Visma Scanner.


1 henkilö on tämä ongelma
Vastaa

S

Hei,
tämä ilmeisesti on edelleen voimassa.
Minulla iPhone heittää koko ajan Scannerista ulos ja en pääse tekemään sen kanssa harmittavaisesti mitään.



2 henkilöä tykkää tästä
K
Olisiko tämä milloin tulossa kuntoon ?

2 henkilöä tykkää tästä
T

Olisi jo iso pino kuitteja skannattavana työntekijöillä...


2 henkilöä tykkää tästä
A

Täällä odotellaan kanssa kovin milloin tulisi kuntoon!


4 henkilöä tykkää tästä
S

Näyttää Scanner toimivan nyt, kun poistin sen käytöstä itseltäni laajennoksien kautta sekä poistin apin ja asensin sen uudestaan ja lisäsin sitten laajennoksien kautta uudestaan sen käyttööni.


K

Täällä ei toimi vieläkään, kokeiltu kolme kertaa.

T

Nyt olisi mukava saada jo lisätietoa Netvisor tuelta, missä mennään...

M

Myös minulla sama ongelma, eikä ole poistunut vaikka olen asentanut sovelluksen uudestaan jo pariin otteeseen. Käytössä myös iPhone ja ei suostu lähettämään kuitteja vaikka sovellus aukeaakin muuten normaalisti. Olisi kiva saada pian toimimaan! 

S

Juu, eipä toimi. Nyt pysyy kirjautuneena, mutta kuitit eivät lähde eteenpäin. 

Hei,


Kiitos viesteistä! Häiriö on valitettavasti edelleen päällä ja saamamme tiedon mukaan palveluntarjoajamme tutkii tilannetta kiireellisenä. Kuitteja on mahdollista lähettää Netvisoriin myös sähköpostin kautta eScan-palvelun avulla. eScan-palvelun käyttö edellyttää, että kuitin lähettäjän sähköpostiosoite on tallennettu Netvisorissa eScan-aineistotuonnin sähköpostiosoitteisiin tai käyttäjän järjestelmäviestinnän tietoihin. Palvelusta muodostuu sama veloitus, kun Visma Scannerin käytöstä . Aiheesta on kerrottu tarkemmin täällä: eScan aineiston tuonti sähköpostitse

T

Miksi ihmeessä uusi Scanner-versio on julkaistu ennen kuin on testattu ja varmistettu, että kaikki hommat toimii sekä iPhone että Samsung -puhelimilla!? Nyt on mennyt jo viikko, kun asiaa on selvitetty...


1 henkilö tykkää tästä

Hei Tuija! Visma Scannerin palveluntarjoaja tutkii asiaa puolellaan ja valitettavasti emme voi tällä hetkellä tehdä muuta, kuin odotella lisätietoja heidän suunnaltaan. 

K

Joko toimii ???



W

Moikka, kuukausi on vaihtunut ja kirjanpito alkaa hermostumaan kun kuitteja ei ole skannattu! Voisiko saada jotain päivitystä?

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu