Ei pääse sisään myöskään mobiilisovelluksella
Netvisoriin kirjautumisessa on tällä hetkellä häiriö. Kirjautuminen Netvisoriin ei tällä hetkellä onnistu henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Mikäli käytössäsi on Netvisor Mobiilisovellus, voit kirjautua Netvisorin selainversioon mobiilisovelluksen avulla oheisen ohjeen mukaan: Palveluun kirjautuminen Netvisor-mobiilisovelluksella.
Tutkimme asiaa kiireellisenä. Korjaamme tilanteen mahdollisimman pian. Päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai ongelman ratkettua. Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.
----------
Päivitys 11.8.2025 klo 8:54: Häiriö on Suomi.fi -tunnistautumisessa. Päivitämme tiedotetta kun saamme lisätietoja Telialta.
Päivitys 11.8.2025 klo 9:19: Olemme havainneet, että kirjautuminen Netvisoriin mobiilivarmenteella ja pankkitunnuksilla vaikuttaisi toimivan jälleen. Seuraamme tilannetta.
Currently, there is a disruption in logging into Netvisor. It is currently not possible to log in to Netvisor using personal bank credentials or a mobile certificate. If you have the Netvisor mobile app, you can log in to the browser version of Netvisor using the mobile app by following the instructions: Login to Netvisor.
The cause of this issue is currently investigated with high priority and we aim to fix the situation as soon as possible. We will update this bulletin as the investigation progresses or the problem is resolved. We apologize for any inconvenience caused by this situation.
----------
Update 11 August 2025 at 8:54 a.m.: The disruption is in Suomi.fi authentication. We will update this announcement when we receive more information from Telia.
Update 11 August 2025 at 9:19 a.m.: We have noticed that logging in to Netvisor with a mobile certificate and bank credentials seems to be working again. We are monitoring the situation.
Ei pääse sisään myöskään mobiilisovelluksella
Hei Anneli!
Kiitos viestistäsi. Selvitämme asiaa kiireellisenä. Päivitämme tiedotetta heti kun saamme lisätietoa. Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.
Hei Iina!
Kiitos viestistäsi ja tiedosta. Mikäli olet onnistuneesti tunnistautunut mobiilisovelluksessa, kokeilethan kirjautumista QR-koodilla hetken kuluttua uudelleen.
nyt pääsi pankkitunnuksilla - JIPPII!
Hei
Ongelma on ollut koko viikonlopun? En voinut tehdä töitä viikonloppuna ja näin sitten työt kasaantuvat.
Tänään ensimmäistä kertaa kaipasin vanhaan ei digi-kirjanpitoon.
Hei Anne!
Kiitos viestistäsi. Pahoittelemme tilanteesta teille aiheutunutta haittaa. Kirjautumisongelmat ovat johtuneet Suomi.fi -tunnistautumisen häiriöstä, emmekä ole voineet vaikuttaa tähän omalta osaltamme.
Huomasin että minulla on puhelin käyttöjärjestelmältään mallia android 11 ja jossain oli teksti että pitäisi olla vähintään android 12. Toivottavasti ilmoitetaan usealla foorumilla laajasti sitten ennen että tietää milloin on puhelimen pakkovaihto. Muttei toiminut myöskään pankin salasanalista. Toivottavasti korjaantuu pian että pääsee edes jollain tavalla ohjelmaan taas sisälle. Laskutus alvien maksu sekä muut ostolaskut ja ns kaikki ohjelman sisällä.
Hei Anne-Mari!
Kiitos viestistäsi. Häiriö vaikuttaisi korjaantuneen, eli kirjautuminen Netvisoriin mobiilivarmenteella ja pankkitunnuksilla vaikuttaisi toimivan jälleen. Netvisor-mobiilisovellus on uudistunut alkuvuodesta 2025, uuden Netvisor-mobiilisovelluksen minimivaatimukset käyttöjärjestelmien osalta ovat päivityksen jälkeen Android 12 sekä iOS 16. Olemme tiedottaneet tästä Community-tiedotteeltamme ja käyttäjille on ilmoitettu asiasta Netvisorin selainversion etusivulla ja sähköpostitse.
Anneli Loukaja
11.08.2025 8:29 am
onko arviota kuinka kauan kestää??!