Hei,
sain myös tänään asiakkaaltani tiedon, että heidän asiakas oli huomauttanut tilausnumerosta. Tilausnumeron asiakkaani on kirjoittanut viitteenne kohtaan.
Tässä viesti asiakkaani asiakkaalta:
Olemme havainneet, että välitätte tilausnumeromme väärässä kentässä verkkolaskusanomassanne.
Tästä johtuen laskunne eivät kohdistu automaattisesti ja laskujenne maksu viivästyy.
Esimerkiksi finvoice xml-verkkolaskuformaatissa asiakkaan tilausnumero tulee välittää
OrderIdentifier-kentässä.
Rane Olsen
Netvisor tuki ✓
16.06.2016 11:46 am
Moi Jenna,
Onko sinulla tarkempaa tietoa, mihin verkkolaskun kenttään tässä viitattiin? Netvisorissa myyntilaskun Viitteenne-kenttä menee Finvoice-verkkolaskulle kohtiin OrderIdentifier ja WaybillIdentifier.