Hei, sama ongelma jatkuu yhä, jonka Anonymous on jo 4,5 vuotta sitten postauksessaan todennut. Asiakas ei saa ensimmäistä Netvisorin kautta lähetettyä sähköpostilaskua (tiedä sitten joutuuko roskapostiin?), mutta muistutuslasku meneekin läpi ainakin osalle. Eilen muistutuksia laittelin ja illan aikana kolme ihmistä on ilmoittanut, että alkuperäistä laskua eivät ole nähneetkään, mutta muistutus tuli perille.
Aiemmin meillä oli käytössä myös Visma perintä, joka lähetti automaattisesti huomautukset ja muistutukset asiakkaille, Moni tunnollinen asiakkaamme oli jopa häpeissään siitä että muistutuksia sai. Nämäkin muistutukset johtuivat siitä että ensimmäinen lasku oli joko joutunut roskapostiin tai ei mennyt lainkaan perille, vaikkei meille mitään herjaa ollut tullutkaan. Ja juu kyllä, minulla on lähettäjän sähköpostiosoitteena oma osoitteeni ja virheviestin kyllä saan, jos osoite on kirjooitettu väärin tms.
Elina Heikkilä
Netvisor tuki ✓
21.10.2022 3:02 pm
Hei Sanna!
Vastaanottajien sähköpostipalvelut voivat erota toisistaan suuresti. Tästä syystä viestit voivat mennä perille yhdelle asiakkaalle, mutteivat laisinkaan toiselle.
Tässä ohjeessa on kerrottu sähköpostiviestinnästä Netvisorissa sekä vinkkejä joilla voi varmistaa että viestit vastaanotetaan onnistuneesti: Sähköpostiviestintä Netvisorissa
Aurinkoista syyspäivää!
Elina
Netvisor Customer Care