Start a new topic

Milla Hiltunen

Visma

*Ratkaistu* Häiriö: Osalla asiakkaista ostolaskujen maksut eivät ole kuittaantuneet automaattisesti

24-10-2022 10:19 am posted by Milla Hiltunen

Osalla asiakkaista ostolaskujen maksut eivät ole kuittaantuneet/kohdistuneet laskuille automaattisesti. Myöskään pankkitilin saldo ei välttämättä ole päivittynyt tiliotteelta. Vika on korjattu ja maksujonon käsittely valmistuu tämän päivän aikana. 


Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.


----------


Päivitys 26.10. 10:25: Mikäli OS-tositteille on muodostunut tositeaukkoja tulee tositteet uudelleen numeroida manuaalisesti (Taloushallinto > Kirjanpidon asetukset > Kirjanpidon ja velvoitteiden asetukset > Tositteiden uudelleennumerointi.) Tilanne on voinut syntyä mikäli uusia OS-tositteita on ehditty yritykseen muodostaa maanantaiaamupäivän ja tiistaiaamupäivän välillä. Tiliotteiden kautta uusia OS-tositteita ei tällä välillä ole muodostunut. 


----------


Päivitys 25.10. 17:09: Tiliotteiden käsittely on nyt valmistunut ja tiliotteilla tulisi nyt näkyä maksutositteet oikein.


----------


Päivitys 25.10. 9:52: Korjauksena tulemme poistamaan kaikki tositteet tilioteriveiltä, joihin on muodostunut tuplatositteita, jolloin molemmat tositteet poistuvat. Myös tositteisiin liittyvät maksut poistetaan ja tiiliotteet käsitellään uudelleen tämän päivän aikana, jolloin tositteet ja maksut muodostuvat uudelleen. Mikäli tositteisiin on tehty muokkauksia, ei näitä poisteta.

----------

Päivitys 25.10. 8:20: Eilisten ostolaskujen maksut ovat kuittaantuneet, mutta edelleen osalla asiakkaista maksut näkyvät tuplana. Myös tänään maksujen kuittaantumisessa voi kuitenkin olla viivettä. Tuplamaksut on tällä hetkellä korjauksessa. Päivitämme tätä tiedotetta kun asiasta on lisätietoa.

----------

Päivitys 24.10. 12:25: Häiriön johdosta maksuja on muodostunut tuplasti, jonka myötä ostolaskut ovat kirjautunet kahteen kertaan maksetuiksi. Asiaa selvitetään parhaillaan ja päivitämme tätä tiedotetta, kun asiaan saadaan lisätietoa. Päivitämme tähän tiedotteeseen myös vaatiiko tämä käyttäjiltä toimenpiteitä.


Milla Hiltunen

Visma

26-10-2022 9:35 am posted by Milla Hiltunen

Hei Tinja!


Laitatko tästä meille tukipyynnön suoraan osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com jossa käy ilmi mikä yritys ja lasku on kyseessä niin jatkamme asian selvitystä tukipyynnöllä, kiitos!


Terveisin, Milla / Netvisor

Milla Hiltunen

Visma

26-10-2022 10:07 am posted by Milla Hiltunen

Hei Milja! 


Isompaa ongelmaa ei enää tulisi olla, joten laitatko tästä meille tukipyynnön osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com jossa selviää yritys joka tässä on kyseessä. Kiitos! 


Terveisin, Milla / Netvisor 

T

Tinja Lahdenmäki

08-11-2022 9:31 am posted by Tinja Lahdenmäki

Kuinka pitkä jono teillä on tämän ongelman tuottamien jälkiongelmien korjaamisessa? 13 päivää sitten tehnyt tukipyynnön, ja siihen ei ole vieläkään reagoitu mitenkään? Tuntuu kohtuuttomalta ajalta, kun on kyse teidän virheestä.

Login or Signup to post a comment