Start a new topic

Milla Hiltunen

Visma

*Ratkaistu* Osalla asiakkaista osoitteeseen escan@netvisor.fi lähetetyt aineistot eivät mene perille

26-10-2022 4:10 pm posted by Milla Hiltunen

Osalla asiakkaista osoitteeseen escan@netvisor.fi lähetetyt aineistot eivät mene perille. Asia on parhaillaan selvityksessä ja päivitämme tilannetta tähän tiedotteeseen.



Päivitys 11.11.2022


Sähköpostiliikenteen reititykseen on tehty muutos ja sähköpostin vastaanottamista on optimoitu vähentämällä välissä olevia uudelleenohjauksia. Tämän seurauksena ongelma pitäisi olla nyt korjattu. Mikäli ongelmia vielä ilmenee niin olettehan yhteydessä tuki.netvisor@visma.com.


Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.

----------


Päivitys 9.11.2022


Ongelma on edelleen selvityksessä kolmannella osapuolella ja teemme jatkuvasti töitä asian selvittämiseksi. Päivitämme tiedotetta, kun saamme asiasta lisätietoja. 



P

Petri Ahonen

02-11-2022 4:59 pm posted by Petri Ahonen

Ei toimi täälläkään. Maanantaina eScaniin lähetetyistä tulee nyt n. 2vrk jälkeen paluuviestejä, että ei mene perille.

J

Jyri Vahter

03-11-2022 9:59 am posted by Jyri Vahter

Ei toimi. Pikaista korjausta odotetaan.

Login or Signup to post a comment