Visma ✓
26-10-2022 4:10 pm posted by Milla Hiltunen
Osalla asiakkaista osoitteeseen escan@netvisor.fi lähetetyt aineistot eivät mene perille. Asia on parhaillaan selvityksessä ja päivitämme tilannetta tähän tiedotteeseen.
Päivitys 11.11.2022
Sähköpostiliikenteen reititykseen on tehty muutos ja sähköpostin vastaanottamista on optimoitu vähentämällä välissä olevia uudelleenohjauksia. Tämän seurauksena ongelma pitäisi olla nyt korjattu. Mikäli ongelmia vielä ilmenee niin olettehan yhteydessä tuki.netvisor@visma.com.
Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.
----------
Päivitys 9.11.2022
Ongelma on edelleen selvityksessä kolmannella osapuolella ja teemme jatkuvasti töitä asian selvittämiseksi. Päivitämme tiedotetta, kun saamme asiasta lisätietoja.
03-11-2022 9:59 am posted by Jyri Vahter
Ei toimi. Pikaista korjausta odotetaan.
Petri Ahonen
02-11-2022 4:59 pm posted by Petri Ahonen
Ei toimi täälläkään. Maanantaina eScaniin lähetetyistä tulee nyt n. 2vrk jälkeen paluuviestejä, että ei mene perille.