Sähköpostilla skannauspalveluun 1.-2.12. lähetetyissä aineistoissa on havaittu ongelma, eikä kyseisenä aikana lähetetyt aineistot ole välttämättä saapuneet perille. Asia on otettu selvitykseen ja päivitämme tätä tiedotetta, kun asiaan saadaan lisätietoa.
------------
Päivitys 9.12.2022 klo 14.11 Ongelma johtui skannauspalvelun normaalia suuremmasta volyymimäärästä. Tämä johti siihen, että joitain sähköposteja ei saatu vastaanotettua ensimmäisellä yrittämällä. Viestejä yritettiin lähettää uudelleen useita kertoja kunnes ne onnistuivat, mutta joitakin laskuja on jäänyt kaikesta huolimatta uudelleenlähettämättä. Mikäli laskuja ei ole kyseiseltä ajalta saapunut, tulee nämä lähettää uudelleen tai kirjata manuaalisesti Netvisoriin.
Skannauspalvelun tuottava kolmas osapuoli selvittää asiaa, jotta vastaavalta ongelmalta vältyttäisiin tulevaisuudessa. Pahoittelemme häiriöstä aiheutunutta haittaa.