Hei,
Tuliko selvitystä mistä tämä johtui?
Osuuspankin viitesuorituksia on saapumatta Netvisoriin 23.3.2023 sekä 24.3.2023 osalla asiakkaistamme.
Tutkimme tilannetta ja päivitämme tätä tiedotetta lisätiedoilla selvityksen edetessä.
Päivitys 24.3.2023 klo 15:00:
Op selvittää asiaa parhaillaan. Ongelmaa näyttäisi olevan myös OP:n maksupalautteiden kanssa, eli ostolaskut eivät ole kuittaantuneet maksetuiksi.
Päivitys 27.3.2023 klo 10:40:
Ongelma on edelleen selvitettävänä Osuuspankilla. Päivitämme tiedotetta kun saamme lisätietoja ongelmasta ja sen korjaamisesta Osuuspankilta.
Päivitys 27.3.2023 klo 13.40:
Ongelma on edelleen selvitettävänä Osuuspankilla ja aineistojen nouto ei ole onnistunut 23.3.2023 alkaen.
Päivitys 28.3.2023 klo 11:05
Saimme Osuuspankilta tiedon, että ongelma on saatu korjattua 27.3. ja ainakin osa 27.3. viitesuorituksista ja maksupalautteista on noudettu onnistuneesti Netvisoriin. Odottelemme Osuuspankilta tietoa puuttumaan jääneistä aineistoista ja niiden käsittelystä.
Päivitys 28.3.2023 klo 13:25
Saimme Osuuspankilta tiedon, että puuttumaan jääneet viitesuoritukset ja maksupalautteet toimitetaan uudelleen Netvisoriin. Arvioitu käsittelyaika on kaksi vuorokautta. Pävitämme tätä tiedotetta, kun kaikki aineistot on noudettu Netvisoriin onnistuneesti.
Päivitys 31.3.2023 klo 9:40
Saimme Osuuspankilta tiedon, että puuttumaan jääneiden viitesuoritusten ja maksupalautteiden toimitus on edelleen kesken, eikä heillä ole antaa arviota siitä, että milloin aineistot saadaan toimitettua. Päivitämme tätä tiedotetta, kun saamme tilanteesta lisätietoja.
Päivitys 3.4.2023 klo 14:20
Saimme Osuuspankilta tiedon, että puuttumaan jääneet viitesuoritukset ja maksupalautteet on nyt toimitettu Netvisoriin onnistuneesti.
Hei,
Tuliko selvitystä mistä tämä johtui?
Saimme Osuuspankilta tiedon, että puuttumaan jääneet viitesuoritukset ja maksupalautteet on nyt toimitettu Netvisoriin onnistuneesti.
Minulla oli nyt tullut muutamalta asiakkaalta ainakin nuo 23.3. ja 24.3. viitesuoritukset. Toivottavasti muillekin saapuu!
Edelleen puuttuu molemmat päivät! Nyt pitää kyllä saada viitteet sisälle!
Kiitos tiedosta! On venynyt kohtuuttoman kauan, kun ei näy 23.3.2023 viitesuorituksia. Olin kerennyt tehdä jo asiakkaalle maksumuistutuksen ennenkuin huomasin. Kärsii kyllä reskontran hoito.
Osuuspankki on luvannut toimittaa nämä puuttumaan jääneet viitesuoritusaineistot, joten manuaaliseen käsittelyyn ei ole tarvetta. Odotamme Osuuspankilta väliaikatietoja aineistojen toimituksen aikataulusta ja päivitämme tätä tiedotetta kun saamme lisätietoja.
Puuttuvat viitesiirrot on tultava ehdottomasti 23.-.24. päiviltä. Jos eräänkin asiakkaani tiliotteella näkyy pitkälti yli sata viitesuoritusta niin näitä ei kukaan vie käsin. Myyntireskontran hoito on täysin mahdotonta tämän jo viikon kestäneen ongelman takia.
Meidän asiakkailla ei kaikilta ole mahdollista saada viitesiirtotietoja, joten ne olisi pakko saada suoraan Osuuspankilta. Nyt kärsii jo myyntireskontran ylläpito ja muistutuslaskuja ei voi lähettää, koska olemme täysin sokeita viikon takaisille viitesiirroille.
Onko vielä toiveita saada nuo viitesuoritukset 23.-24.3. vai pitäisikö ne jo kuitata manuaalisesti?
Hei,
vielä uupuu ainakin nuo 23.3.2023 viitesuoritukset?
Hei! Päivitin tiedotetta juuri Osuuspankilta saatujen tietojen mukaan. Ongelma on saatu korjattua heidän puolella eilen ja odottelemme Osuuspankilta vielä tietoa puuttumaan jääneiden viitesuoritusten ja maksuaineistojen osalta. Valitettavasti heillä ei ole tiedossa tarkempaa aikataulua tähän.
Nyt saapui 27.3 viitteet, edelleen puuttuu 23.3 ja 24.3 milloin nämä saadaan?
Onko mitään käsitystä milloin viitetiedot saadaan?
Ongelma on edelleen eli viitesuorituksien palautteita ei edelleenkään ole tullut ohjelmaan. Jo torstaista alkaen... :(
Niina Härkänen
Netvisor tuki ✓
04.04.2023 10:35 am
Aineistot olivat muodostuneet Osuuspankin puolella virheellisessä muodossa kyseisinä päivinä (23.-24.3.) ja tästä johtuen ne jäivät saapumatta Netvisoriin. Lisätietoja voi tarvittaessa tiedustella suoraan Osuuspankista.