Start a new topic
Verkkolasku ei ole mennyt perille - ilmoitus

J

Eteemme on tullut tilanne parilla eri asiakkaalla, että olemme lähettäneet myyntilaskun ja laskusta myös huomautuksen asiakkaalle verkkolaskuna, mutta asiakas ei ole laskua/huomautusta saanut. Tästä ei ole kuitenkaan tullut meille mitään virheilmoitusta, että laskut eivät olisi menneet perille. Eikö Netvisorissa enää tule virheilmoitusta, jos lasku ei jostain syystä mene perille? 

1 Comment

R

Hei Jennimari, 


Kiitos viestistä. Voisitko laittaa meille tästä asiasta tukipyynnön osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com , niin selvitetään asiaa. Ilmoitathan samalla mitä yritystä ja laskuja asia koskee. 


Kiitos ja mukavaa viikonloppua!


- Rasmus / Netvisor Customer Care

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu