Visma ✓
22-08-2023 11:26 am posted by Elina Tervonen
Uudistamme ostohyvityslaskujen kohdistusnäkymän 24.8.2023 tehtävässä viikkopäivityksessämme.
Uudessa kohdistusnäkymässä on massakohdistusmahdollisuus, ja käyttäjälle näytetään vain ne laskut, joihin hyvityslasku voidaan kohdistaa (laskun tilana asiatarkastettu / hyväksytty). Erona vanhaan näkymään uudessa kohdistusnäkymässä ei siis näytetä Hylätty -tilaisia laskuja, tai laskuja jotka on laitettu kokonaisuudessaan maksuun ja laskun tilana on Maksupalvelussa. Valuuttalaskujuen osalta kohdistaminen tapahtuu aina hyvityslaskun valuutassa, joten uudessa näkymässä näytetään vain ne laskut, jotka ovat samassa valuutassa hyvityslaskun kanssa, ja näin kohdistettavissa keskenään.
Uudessa kohdistusnäkymässä näet helposti kuinka paljon hyvitystä on vielä käytettävissä hyvitettäviä laskuja valittaessa:
Kohdistaminen vahvistetaan vielä avautuvan modaalin "Kohdista" -painikkeella. Tästä on mahdollista myös palata takaisin kohdistusnäkymään:
Uudesta kohdistusnäkymästä voi vielä palata vanhaan kohdistusnäkymään oikean yläkulman "Siirry vanhaan näkymään" -linkistä.
Visma ✓
14-09-2023 1:10 pm posted by Elina Tervonen
Hei Helena,
ja kiitos viestistäsi. Voitko laittaa tästä tukipyynnön asiakastukeemme, jotta pääsen tutkimaan tätä tarkemmin. Ilmoitathan tukipyynnössäsi yrityksen nimen, jota tämä koskee, esimerkkilaskut joita on yritetty kohdistaa sekä käyttäjän nimen joka kohdistusta on yrittänyt tehdä.
Kiitos jo etukäteen, ja mukavaa loppuviikon jatkoa!
Helena Järvelin
14-09-2023 12:42 pm posted by Helena Järvelin
Hei, Tämän päivityksen jälkeen asiakasyrityksen käyttäjä ei ole enää pystynyt kohdistamaan hyvityslaskuja. Ohjelma kyllä menee kohdistuksiin ja saa valita mihin laskuun kohdistetaan ja millä päivämäärällä, mutta laskujen loppusummat eivät silti muutu eli käytännössä kohdistusta ei tapahdu. Missäköhän on vika?