Start a new topic
Muutoksia Netvisorin asiakaspalvelussa

M

Hei!

Netvisorin asiakaspalvelussa on tehty muutoksia puhelinlinjaan ja chattiin. Muutoksilla on pyritty yksinkertaistamaan ja selkeyttämään valintoja. Tällä tavoin voimme varmistua vielä nykyistäkin paremmin siitä, että yhteydenotto menee suoraan oikealle asiantuntijalle ja näin asiakaskokemus on entistäkin vaivattomampi.  


Puhelinlinjan muutokset:


Nyt puhelimesta löytyvät selkeät valinnat ja voit valita näistä sen vaihtoehdon, joka parhaiten vastaa kysymystäsi. 

  1. Palkat
  2. Integraatiot ja tiedonsiirto
  3. Muut Netvisor asiat


Valitse vaihtoehto 'Muut Netvisor asiat', silloin kun asiasi koskee muita Netvisorin käyttöön liittyviä asioita kuten taloushallintoa, reskontria tai palvelunhallintaa.  


Chat-palvelun muutokset:


Chatissa löydät samat selkeät valinnat kuin puhelimessakin alla olevan kuvan mukaisesti:


Voit siis ottaa meihin yhteyttä vanhaan tuttuun tapaan! Kiireellisissä asioissa chatin ja puhelimen kautta sekä laajemmissa selvitystä vaativissa asioissa suosittelemme ottamaan yhteyttä sähköpostitse. Mikäli olet tilitoimiston asiakas, olethan yhteydessä Netvisoriin käyttöön liittyvissä asioissa suoraan omaan tilitoimistoosi. 


Sähköpostitse: tuki.netvisor@visma.com

Ma-Pe 8-16


Chat (tilitoimistot ja suora-asiakkaat) 

Ma-Pe 9-14


Puhelintuki: 010 5058 490

Ma-Pe 9-11, 13-14


Asiakaspalvelumme on täällä auttamassa teitä jokainen arkipäivä!


Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu