Hei,
Suoritamme huoltotöitä palvelumme vikasietoisuuden parantamiseksi viikonloppuna 20. - 22.10.2023. Viikonlopun yhteydessä osa asiakkaista siirretään uuden hajautetun kapasiteetin päälle; vaikutuksen piiriin kuuluu noin 4000 asiakasympäristöä, joiden käyttäjille tiedotetaan asiasta ennakkoon. Työt ovat pääosin katkottomia asiakkaillemme, mutta kerrallaan noin 2h kestoiset katkot sijoittuvat seuraaville ajoille:
Huomioittehan, että katkojen aikana pääsy asiakasympäristöön on estetty sekä käyttäjillemme että integraatiokumppaneillemme. Käyttöliittymässä ilmoitetaan katkosta vaihdettaessa katkon alaiseen asiakasympäristöön. Suosittelemme lähtökohtaisesti kytkemään ympäristöihin kohdistuvat integraatioajot pois päältä ja välttämään käyttämästä ympäristöjä katkojen aikana. Päivitämme tätä tiedotetta töiden kuluessa tilannetietojen kera.
Säännölliset huoltotyöt ovat olennainen osa Netvisorin tehokasta ja tietoturvallista toimintaa. Ylläpitomallimme mukaisesti katkolliset huoltotyöt suoritetaan jokaisen kuukauden kolmannen täyden viikon viikonloppuna. Näin varmistamme, että asiakasimpakti voidaan minimoida. Huoltotyöt resursoidaan aina riittävästi, jotta palvelun toimivuus voidaan maksimoida työn laatu ja ulkoiset tekijät huomioon ottaen.
Päivitetty 21.10.2023 klo 02:14
Ongelmaan löydetty ratkaisu. Asiakasympäristöt ovat nyt käytettävissä. Jatkamme tilanteen valvomista varmistaakseen ratkaisun toimivuuden. Pahoittelemme aiheutuneesta haitasta.
Päivitetty 21.10.2023 klo 01:54
Tekniset haasteet aiheuttavat vieläkin ongelmia, jonka takia huoltoikkunaa joudutaan pidentämään. Pyrimme toimimaan mahdollisimman tehokkaasti tilanteen ratkaisemiseksi. Tutkimme mahdollisia vaihtoehtoisia ratkaisuja tilanteen ratkaisemiseksi. Päivitämme tätä ilmoitusta tilanteen edetessä.
Päivitetty 21.10.2023 klo 00:59
Tekniset haasteet aiheuttavat vieläkin ongelmia, jonka takia huoltoikkunaa joudutaan pidentämään. Pyrimme toimimaan mahdollisimman tehokkaasti tilanteen ratkaisemiseksi. Päivitämme tätä ilmoitusta tilanteen edetessä.
Päivitetty 20.10.2023 klo 23:57
Huoltotyössä kohdattu odottamattomia teknisiä haasteita, jonka takia huoltoikkunaa jouduttaan pidentämään. Pyrimme toimimaan mahdollisimman tehokkaasti tilanteen ratkaisemiseksi. Päivitämme tätä ilmoitusta tilanteen edetessä.
Päivitetty 20.10.2023 klo 13:55
Yllämainitun muutoksen ohella päivitämme palvelumme sisäisiä verkkoliikennekomponentteja, joiden johdosta asiakkaamme saattavat kokea hetkellisiä häiriöitä palvelun käytössä klo 21:00 - 21:15 välillä.
Päivitetty 20.10.2023 klo 10:25
Korjattu tiedotetta vaikutuksen laajuuden osalta. Katko koskee noin 4000 asiakasympäristöä. Katkosta on tiedotettu palvelun sisäisesti vaikutuksen piirissä oleville ympäristöille kuluvan viikon aikana.
Päivitetty 18.10.2023 klo 13:00
Olemme kaventaneet katkojen määrää ja kestoa niin, että katko on odotettavissa ainoastaan perjantai-iltana noin kahden tunnin ajan.