Start a new topic
*Ratkaistu* Sähköisen allekirjoituskutsun häiriötilanne osalla asiakkaista

Olemme havainneet, että osalla asiakkaistamme on esiintynyt ongelmia Netvisorin kautta tehtävissä sähköisien allekirjoituskutsujen luomisessa, joissa kutsun luomisen jälkeen allekirjoituskutsu on virhetilassa. 


Mikäli sähköisen allekirjoituksen kutsun luominen epäonnistuu tai kutsu jää luomisen jälkeen virhetilaan, suosittelemme ensin luomaan kokonaan uuden allekirjoituskutsun. Mikäli ongelma toistuu myös uudella allekirjoituskutsulla, pyydämme olemaan meihin yhteydessä tukipyynnöllä osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com.


Selvitämme asiaa yhdessä Visma Signin kanssa ja päivitämme tätä tiedotetta kun ongelma on korjattu. Pahoittelemme ongelmasta aiheutunutta haittaa.


Päivitys 7.3.2024: Häiriö on korjattu maanantaina 4.3.2024




Some of our customers have experienced issues creating electronic signature invitations through Netvisor, where after the invitation has been created, the signature invitation is in an error state. 

If the creation of an electronic signature invitation fails or if the created invitation is in an error state, we recommend that you first create a completely new signature invitation. If the problem recurs with a new signature invitation, please contact us with a support request at tuki.netvisor@visma.com.


We are working with Visma Sign support to resolve this issue and will update this bulletin once the problem has been resolved. We apologise for any inconvenience caused by this problem.


Update 7th March: Problem with electronic signature was fixed on Monday 4th March


Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu