Jos käytössä oleva integraatio lakkaa yllättäen toimimasta, yleisin syy tälle löytyy rajapintatunnuksista. Netvisorissa rajapintatunnukset ovat sidottu tiettyyn käyttäjään ja käyttäjän kautta niihin yrityksiin, joihin hänellä on käyttöoikeudet.
Mikäli rajapintatunnukset luonut käyttäjä poistetaan yrityksen ympäristöstä, lakkaa myös hänen tunnuksiaan käyttävä integraatio toimimasta.
Tällaisessa tilanteessa toisen käyttäjän tulee luoda uudet ohjelmistorajapintatunnukset Netvisorissa, ja välittää ne integroidun järjestelmän puolelle. Uusien ohjelmistorajapintatunnusten luonti onnistuu yritysvalikon kautta kohdasta Ohjelmistorajapintatunnukset -> Luo uusi rajapintatunnus
Kun tunnukset on päivitetty, jatkaa integraatio toimintaansa normaalisti.