Start a new topic
*Ratkaistu* Häiriö Visma Manager -sovelluksessa ostolaskujen kuvien lataamisessa iPhonella

Visma Manager -sovelluksessa on tällä hetkellä häiriö ostolaskujen kuvien lataamisessa iPhonella. Visma Managerin tuotekehitystiimi tutkii parhaillaan ilmennyttä ongelmaa, jossa laskun kuva ei avaudu sovelluksessa. Sama ongelma ei ilmene Android-puhelimilla. Ongelma on saatu toistettua tuotekehityksessä, mutta sen juurisyy on yhä selvityksessä heillä. Selvitystä jatketaan ja ongelma pyritään korjaamaan heti kun mahdollista.


Pahoittelemme tästä aiheutunutta vaivaa! 



A disruption has been detected in Visma Manager application in uploading invoice images on iPhones. Visma Manager product development team is currently investigating the issue, where the invoice image does not open in the application. The same problem does not occur on Android phones. The issue has been replicated in product development, but its root cause is still under investigation. The investigation will continue, and the problem is aimed to be fixed as soon as possible.


We apologize for any inconvenience this may have caused!



Päivitys 25.7.2024 klo 11.15: Visma Managerista on julkaistu iPhonen käyttäjille uusi versio (6.7.2), jossa on korjattu laskun kuvan näkyminen.  Uuden version saa käyttöön päivittämällä sovelluksen.



Update 25.7.2024 at 11.15: A new version of Visma Manager (6.7.2) has been released for iOS, which contains a fix for document viewer. To get this new version, please update the Visma Manager application.

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu