Start a new topic
*Ratkaistu* Nordean maksuliikenteessä häiriöitä

N

Olemme havainneet Nordean maksuliikenteessä häiriöitä ja tämän seurauksena Nordeaan lähetettyjä maksuja on jäänyt virheeseen. Virheeseen jääneiden maksujen osalta voitte olla yhteydessä Nordeaan ja lähettää ne tarvittaessa uudelleen Netvisorin kautta.

Selvitämme asiaa Nordean kanssa ja päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai ongelman ratketessa.


We have detected disruptions in Nordea's payment traffic and as a result, payments sent to Nordea have encountered errors. For payments that have encountered errors, you can contact Nordea and resend them if necessary through Netvisor. 


We are investigating the issue with Nordea and will update this notice as the investigation progresses or the problem is resolved.


Päivitys 1.10. klo 13:40

Olemme tehneet päivityksen Nordean sertifikaattiin ja maksuliikenne kulkee taas normaalisti. Maksuaineistoja on kuitenkin jonossa, joten pankilla saattaa kestää hetken pidempään ennekuin on saanut kaikki jonossa olevat maksut käsiteltyä ja annettua maksupalautteet niille. Pahoittelemme tästä aiheutunutta viivästystä.


We have updated the Nordea certificate and payment transactions are running normally again. However, there is a queue of payment files, so it may take a while for the bank to process all queued payments and provide payment feedback for them. We apologise for the delay this has caused.




Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu