Start a new topic
Netvisorin asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat 10.-11.10.2024

Netvisorin asiakaspalvelu on tavoitettavissa rajoitetusti 10.-11.10.2024 välisenä aikana henkilöstön koulutuksen vuoksi.


Netvisorin asiakaspalvelu palvelee torstaina 10.10. chatissa ja puhelimessa klo. 9.00-11.00. Perjantaina 11.10. asiakaspalvelun chat sekä puhelinlinja ovat suljettu. Näinä päivinä asiakaspalvelu vastaa tukipyyntöihin rajoitetusti sähköpostitse, mutta tukipyyntöjen käsittelyssä on odotettavissa viivettä. Palvelun sujuvoittamiseksi pyydämmekin laittamaan mahdollisuuksien mukaan tukipyynnöt meille hyvissä ajoin ennen poikkeusaukioloaikaa tai vastaavasti sen jälkeen. 


Muistathan, että Netvisorin käyttöön liittyen voi asioida myös itsepalvelukanavissa sekä Vispertti AI-chatbotin kanssa tukisivuillamme, lisätietoja täällä.


Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa viivettä.


---


Netvisor customer service is available on a limited capacity during  10.-11.10.2024 due to personnel training. 


On Thursday October 10, Netvisor customer service will be serving from 9 AM to 11 AM via chat and phone. On Friday October 11, customer service will be closed. During these days, it is possible to send emails, but some delay can be expected in the processing of support requests. In order to make the service run smoothly, we ask to send support requests to us in advance or after 10.-11.10.2024, if possible. 


Self-service channels are available and you can also contact the Vispertti AI chatbot regarding the use of Netvisor on our support page, more information here.


We apologize for any inconvenience this may cause.

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu