Start a new topic
*Ratkaistu* Aktian 21.10.2024 tiliotteita puuttuu

N

Aktian tiliotteiden saapumisessa Netvisoriin on viivettä maanantain 21.10.2024 tiliotteiden osalta. Tutkimme asiaa parhaillaan ja päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai asian ratkettua. 


Pahoittelemme viiveestä aiheutuvaa haittaa.


----------


Päivitys 24.10.2024 klo 10:00

Jatkoimme asian tutkimista ja saimme noudettua puuttuvat tiliotteet Netvisoriin. Olethan yhteydessä Netvisorin asiakaspalveluun (tuki.netvisor@visma.com), mikäli huomaat tiliotteita vielä puuttuvan.

Pahoittelemme viiveestä aiheutunutta haittaa.


Päivitys 23.10.2024 klo 15:10

Häiriön syy ei selvinnyt ja puuttuvia tiliotteita ei saatu noudettua Netvisoriin. Puuttuviin tiliotteisiin liittyen tulee olla yhteydessä Aktiaan ja pyytää heiltä tiliotteen uudelleenlähetystä.




There is currently a delay in the arrival of Aktia's bank statements into Netvisor (date 21.10.2024). We are currently investigating the issue. We will update this bulletin during investigation or once the problem has been resolved. 


We apologise for any inconvenience this may cause.


----------


Update 24.10.2024 10:00


We continued to investigate this issue and were able to retrieve the missing account statements in Netvisor. Please contact Netvisor customer care (tuki.netvisor@visma.com) if you notice that account statements are still missing.

We apologise for any inconvenience this may cause.


Update 23.10.2024 15:10

We couldn't find out the reason behind the missing bank statements. Regarding these missing bank statements, you should contact Aktia and ask them to resend the bank statement.

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu