Netvisorin asiakaspalvelu on tavoitettavissa rajoitetusti 15.11.2024 henkilöstön koulutuksen vuoksi.
Netvisorin asiakaspalvelu palvelee perjantaina 15.11.
Chatissa klo 9.00-11.00
Puhelimessa klo 9.00-11.00
Asiakaspalvelu vastaa sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin rajoitetusti ja tukipyyntöjen käsittelyssä on odotettavissa viivettä.
Palvelun sujuvoittamiseksi pyydämmekin laittamaan mahdollisuuksien mukaan tukipyynnöt meille hyvissä ajoin ennen poikkeusaukioloaikaa tai vastaavasti sen jälkeen.
Muistathan, että Netvisorin käyttöön liittyen voi asioida myös itsepalvelukanavissa sekä Vispertti AI-chatbotin kanssa tukisivuillamme, lisätietoja täällä.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa viivettä.
Netvisor's customer service is open on a limited hours during 15.11.2024 due to personnel training.
Netvisor's customer care service on Friday November 15th:
Chat 9.00-11.00 am
Phone 9.00-11.00 am
Customer service response to email support requests is limited and delays in processing support requests are to be expected.
You can also contact the Vispertti AI chatbot 24/7 regarding the use of Netvisor on our support page, more information here.
To provide smoother service, we encourage you to submit your support requests well in advance of the customer service closure, or alternatively, after it reopens.
We apologise for any possible inconvenience.