Start a new topic
*Ratkaistu* Poikkeuskäytäntö Netvisorin asiakaspalvelussa maanantaina 10.2.2025

Tilapäisen häiriö vuoksi osa Netvisorin asiakaspalvelusta ei pääse kirjautumaan asiakasympäristöihin tutkimaan selvitettävää tilannetta tarkemmin. Tämä saattaa ilmetä hetkellisenä viiveenä asiakaspalvelussa ja tapausten selvityksessä. Häiriö on selvityksessä ja se tullaan korjaamaan mahdollisimman pian.


Pahoittelut tästä aiheutuvasta mahdollisesta viiveestä.



Due to the temporary disruption, some Netvisor customer service staff will not be able to log into customer environments to further investigate the situation to be resolved. This may cause a momentary delay in customer service and case resolution. The issue is currently investigated with high priority and will be resolved as soon as possible.


We apologise for any delay this may cause.

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu