Start a new topic
**Ratkaistu** Netvisor-mobiilisovelluksessa osalla käyttäjistä häiriötilanne

J

Olemme havainneet, että osalla käyttäjistä on häiriöitä Netvisor-Mobiilisovellukseen kirjautuessa sekä työajankirjauksessa. Virhe voi esiintyä työaikaosiossa esimerkiksi virheilmoituksena Pääsy evätty. Tuotekehitys tutkii ongelmaa parhaillaan. 


Päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai ongelman ratketessa.


Päivitys 9.5.2025 klo 14.45 Ongelma on nyt ratkaistu ja sovellukseen kirjautumisen ja tuntien kirjaamisen pitäisi olla jälleen käytettävissä.

Päivitys 9.5.2025 klo 11:00 Ongelmaa tutkitaan, pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.


-----


We have noticed that some users have problems logging into the Netvisor Mobile application and recording their working hours. The error may appear in the working time section, for example as an error message Access denied.


We will update this bulletin as the investigation progresses or the problem is resolved


Update 9.5.2025 14:45 The problem has now been fixed and it should be possible to log in to the app and record hours again.

Update 9.5.2025  11:00 The problem is under investigation, we apologise for any inconvenience caused.


T

Mikä tämän tilanne on?


1 person likes this
V

Työntekijämme ilmoitti että ongelma ilmennyt jo eilen illalla n. klo 20.00 aikaan. Herjaa, käyttö estetty.

Tämä ongelma tällä hetkellä usealla työntekijällä, asia täytyy saada kuntoon pikaisesti. 


7 people like this
S
I also have access denied after logging in mobile app. Two days now
S
Access denied
A

Tuleeko sovellukseen tietoa tästä ongelmasta ja sen selviämisestä

E

Tukipyyntö on suljettu jo, mutta onko häiriö jo korjaantunut? Meillä muutamalla käyttäjällä jo toimii. 

E

Ei toimi vieläkään meidän kaikilla työntekijöillä, tukipyyntö tehty. 


1 person likes this
M

Ei toimi mobiilisovellus vieläkään


H

Meillä ei toimi henkilöllä, jolla on 4 v vanha Xiaomi Retmi Note 8 Pro puhelin. 

E

Robotti vastasi näin: Uuden Netvisor-mobiilisovelluksen minimivaatimukset käyttöjärjestelmien osalta ovat:

- Android 12 - iOS 16


Meillä on yhdellä työntekijällä niin vanha puhelin ettei toimi tämän takia.

J

Mikäli käyttäjillä yhä ilmenee ongelmia uuden Netvisor-Mobiilin kanssa, olettehan yhteydessä tuki.netvisor@visma.com. Ilmoitattehan tukipyynnöllä lisätiedot (puhelimen merkki, käyttöjärjestelmän versio ja mobiilisovelluksen sovellusversio) kuvakaappauksineen. Näin pääsemme tutkimaan asiaa tarkemmin.

Vanhan mobiilisovelluksen osalta tuki on päättynyt, ja sovellus on suljettu. Uuden Netvisor-mobiilisovelluksen minimivaatimukset käyttöjärjestelmien osalta ovat tulevan päivityksen jälkeen Android 12 sekä iOS 16. Esimerkiksi Androidin käyttöjärjestelmävalmistaja ei enää julkaise uusia tietoturvapäivityksiä Androidin vanhempiin käyttöjärjestelmäversioihin. Minimivaatimukset käyttöjärjestelmien osalta varmistavat, että sovellusten käyttö mobiililaitteella on mahdollisimman turvallista.

Jos käyttäjän laitteelle ei voida ladata uutta Netvisor-Mobiilia, Netvisorin selainversioon kirjautumiseen voidaan käyttää suomalaisia pankkitunnuksia, mobiilivarmennetta tai Viron/Norjan/Ruotsin ID-korttia. Muiden ulkomaalaisten osalta ohjelman käyttö vaatii sen, että heillä olisi käytössä laite, jossa on riittävän uusi käyttöjärjestelmä, jolla voi käyttää kirjautumiseen Netvisor Mobiilia.

M

Edelleenkään ei toimi Intiassa mobiilisovelluksen käyttö! Pikana tarvitaan korjaus asiaan. Puhelinten käyttöjärjestelmät Android 14

J

Hei Marjut!


Mikäli käyttäjillä yhä ilmenee ongelmia uuden Netvisor-Mobiilin kanssa, olettehan yhteydessä tuki.netvisor@visma.com. Ilmoitattehan tukipyynnöllä lisätiedot käyttäjästä ja puhelimesta (puhelimen merkki, käyttöjärjestelmän versio ja mobiilisovelluksen sovellusversio) kuvakaappauksineen. Näin pääsemme tutkimaan asiaa tarkemmin.

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu