Start a new topic
Netvisorin asiakaspalvelun poikkeusaukioloaika keskiviikkona 3.9.2025 ja torstaina 4.9.2025

Netvisorin asiakaspalvelun puhelin ja chat on poikkeuksellisesti kiinni keskiviikkona 3.9.2025 BetterTogether'25 tapahtuman johdosta. Itsepalvelukanavat ovat käytettävissänne ja sähköpostia on mahdollista lähettää koko päivän ajan. Voit myös asioida Netvisorin käyttöön liittyen Vispertti AI-chatbotin kanssa tukisivuillamme, lisätietoja täällä


Tämän lisäksi Netvisorin palkanlaskennan asiakaspalvelu on tavoitettavissa rajoitetusti torstaina 4.9.2025 henkilöstön koulutuksen vuoksi. Torstaina palkanlaskennan asiakaspalvelun puhelinlinja ja chat-palvelu ovat kiinni klo 11-16. Sähköpostia on mahdollista lähettää muiden linjojen ollessa kiinni.


Toivottavasti näemme mahdollisimman monia asiakkaitamme tapahtumassa!



Netvisor's customer service phone and chat is exceptionally closed due to the BetterTogether'25 event on Wednesday 3rd September. Self-service channels are available and it is possible to send e-mails throughout the day. You can also contact the Vispertti AI chatbot regarding the use of Netvisor on our support page, more information here


Netvisor's customer service for payroll is available in a limited capacity on Thursday, September 4, due to staff training. On Thursday, the payroll helpline and chat service will be closed from 11 a.m. to 4 p.m. Emails can be sent while other lines are closed.


We hope to see as many customers as possible at the event!

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu