Start a new topic
*Ratkaistu* Telian tunnistuspalveluissa häiriö: Mobiilivarmenteella ja pankkitunnuksilla kirjautuminen epäonnistuu

Päivitys 19.9. klo 8.45: Kirjautuminen pankkitunnuksilla ja mobiilivarmenteella toimii taas.


Päivitys 19.9. klo 8.35: Telian tunnistuspalveluissa on havaittu häiriö, joka vaikuttaa kirjautumiseen mobiilivarmenteella ja pankkitunnuksilla. Päivitämme tiedotteeseen tiedon kun Telian tunnistuspalveluiden häiriö on korjattu.


Mobiilivarmenteella ja pankkitunnuksilla kirjautuminen epäonnistuu tällä hetkellä. Tällä välin voit kirjautua käyttämällä Netvisor mobiilisovelluksen QR-koodia. Tutkimme asiaa korkealla prioriteetillä ja päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai ongelman ratketessa. Pahoittelemme ongelmasta aiheutunutta haittaa.



Update 19.9. at 8:45: Logging in with bank credentials and mobile ID is working again.


Update 19.9. at 8:35: A disruption has been detected in Telia's authentication services, which affects logging in with mobile ID and bank credentials. We will update this notice when the disruption in Telia's authentication services has been resolved.


Logging in with Mobile certificate and bank credentials is currently failing. Meantime, you can login using the QR code in the Netvisor mobile app. We are investigating the matter with high priority and will update this bulletin as the investigation progresses or the problem is resolved. We apologize for any inconvenience caused by the problem.



Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu