Start a new topic
Netvisorin asiakaspalvelun poikkeusaukioloaika 21.11.2025

Netvisorin asiakaspalvelu on tavoitettavissa rajoitetusti perjantaina 21.11.2025.


Netvisorin asiakaspalvelu on auki seuraavasti:

Chat: klo 9:00-12:00

Puhelin: klo 9:00-11:00 


Asiakaspalvelu vastaa sähköpostitse saapuviin tukipyyntöihin rajoitetusti ja tukipyyntöjen käsittelyssä on odotettavissa viivettä.

Palvelun sujuvoittamiseksi pyydämmekin laittamaan mahdollisuuksien mukaan tukipyynnöt meille hyvissä ajoin ennen poikkeusaukioloaikaa tai vastaavasti sen jälkeen. 


Muistathan, että Netvisorin käyttöön liittyen voi asioida myös itsepalvelukanavissa sekä Vispertti AI-chatbotin kanssa tukisivuillamme, lisätietoja täällä.

Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa viivettä.




Netvisor's customer service is open on a limited hours during 21.11.2025 due to personnel training.


Netvisor's customer care service on Friday November 21st:

Chat 9:00-12:00 am

Phone 9:00-11:00 am


Customer service response to email support requests is limited and delays in processing support requests are to be expected.

You can also contact the Vispertti AI chatbot 24/7 regarding the use of Netvisor on our support page, more information here.  


To provide smoother service, we encourage you to submit your support requests well in advance of the customer service closure, or alternatively, after it reopens.

We apologise for any possible inconvenience.

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu