Danske Bankin tilien viitesuoritusten saapumisessa Netvisoriin on häiriötä päivän 27.6. osalta. Asia on parhaillaan selvityksessä.
Päivitämme tätä tiedotetta asian edetessä.
Päivitys 28.7.2022
Danske Bankin konekielisten aineistojen noudossa Netvisoriin on ollut häiriöitä 20.6.-27.7.2022 välisenä aikana. Ongelman aiheuttaja saatiin paikallistettua ja korjattua keskiviikkona 27.7.2022, jonka jälkeen asiakkaidemme ympäristöihin on takautuvasti noudettu puuttuneita aineistoja. Ongelman aiheuttaja oli konfiguraatiovirhe aineistojen noudossa. Kaikki puuttuneet aineistot pitäisi olla nyt saapuneet asiakkaidemme ympäristöihin, mutta mikäli huomaatte vielä jotain puuttuvia aineistoja, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme.
----------
Päivitys 27.7.2022
Dansken aineistojen noutoon liittyvien ongelmien aiheuttaja on löytynyt ja ongelmaa korjataan parhaillaan. Ongelman syynä oli konfiguraatiovirhe aineistojen noudossa.
----------
Päivitys 22.7.2022
Tekninen selvitys edistyy Dansken kanssa, mutta valitettavasti ratkaisua ei vielä ole löytynyt. Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.
----------
Päivitys 15.7.2022
Ongelmat Dansken viiteaineistojen, tiliotteiden ja ostolaskujen saapumiessa harmillisesti edelleen jatkuvat. Olemme selvittäneet asiaa yhdessä Danske Bankin kanssa ja selvitystyö jatkuu.
Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa. Suosittelemme käyttämään Maventaa verkkolaskujen vastaanottoon.
----------
Päivitys 11.7.2022
Ongelma valitettavasti jatkuu. Olemme noutaneet massana tiliotteita sekä viiteaineistoja. Valitettavasti ongelma koskee myös osittain ostolaskuja, jotka ovat saapuneet Danske Bankin verkkolaskuosoitteeseen ja on mahdollista, että joitakin ostolaskuja on jäänyt saapumatta Netvisoriin. Asia on edelleen selvityksessä. Yleisesti suosittelemme käyttämään Maventaa verkkolaskujen vastaanottoon.
----------
Päivitys 5.7.2022
Osalla asiakkaista ilmenee edelleen ongelmaa viiteaineistojen sekä tiliotteiden noudossa. Tukemme toimesta on tehty viiteaineistojen nouto manuaalisesti ajalta 1.-4.7. sekä tiliotteiden osalta ajalta 30.6.-4.7. Ongelma on yhä selvityksessä ja teemme parhaamme asian ratkaisemiseksi.
----------
Päivitys 4.7.2022
Osalla asiakkaista on ilmennyt edelleen ongelmaa viiteaineistojen noudossa. Ongelma on yhä selvityksessä ja teemme parhaamme asian ratkaisemiseksi.
Tukemme toimesta on tehty viiteaineistojen manuaalisia noutoja 29.-30.6.2022 päivien osalta.
Päivitämme tiedotetta asian edetessä.
----------
Päivitys 29.6.2022
Ongelma viiteaineistojen noudossa on edelleen joidenkin asiakkaiden kohdalla ongelmaa ja ongelma on yhä selvityksessä. Päivitämme tiedotetta asian edetessä.
Pia Pihlajamäki
04.07.2022 8:17 am
Saisitteko tähän ongelmaan päivitystä pikaisesti, meiltä puuttuu edelleen osasta yhtiöitä viitteet 29.6 päivältä, sekä kaikki viitteet jälleen 1.7 päivältä!
2 henkilöä tykkää tästä