Löydät ajankohtaiset tiedotteet Communitystä. | Siirry tiedotteisiin tästä >
Visma ✓
26-10-2022 4:10 pm tekijä Milla Hiltunen
Osalla asiakkaista osoitteeseen escan@netvisor.fi lähetetyt aineistot eivät mene perille. Asia on parhaillaan selvityksessä ja päivitämme tilannetta tähän tiedotteeseen.
Päivitys 11.11.2022
Sähköpostiliikenteen reititykseen on tehty muutos ja sähköpostin vastaanottamista on optimoitu vähentämällä välissä olevia uudelleenohjauksia. Tämän seurauksena ongelma pitäisi olla nyt korjattu. Mikäli ongelmia vielä ilmenee niin olettehan yhteydessä tuki.netvisor@visma.com.
Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa.
----------
Päivitys 9.11.2022
Ongelma on edelleen selvityksessä kolmannella osapuolella ja teemme jatkuvasti töitä asian selvittämiseksi. Päivitämme tiedotetta, kun saamme asiasta lisätietoja.
09-11-2022 2:18 pm tekijä Kimmo Hedman
Olen itse "alalla" yrittäjänä niin pystyn kaivamaan lisätietoa tosin siitä ei nyt ole apua itse ongelmaan..
Eli @netvisor.fi sähköpostit mukaanlukien eScan lähetys menevät norjalaisille palvelimille, toivottavasti siellä joku tutkii, ei pitäisi olla vaikeaa seurata jos esim. kerron mistä lähetetty ja mihin aikaan tarkkaan, niin vastaanottaja voi palvelimien logeista katsoa mitä viestille on tapahtunut.
# dig netvisor.fi mx
netvisor.fi. 900 IN MX 10 mx.visma.com.
# host mx.visma.com
mx.visma.com has address 193.75.92.155
# whois 193.75.92.155
inetnum: 193.75.92.0 - 193.75.92.255
address: Visma It (hk) - Ibm
address: Rosenholmv 25
address: 1414 TROLLÅSEN
Taas www-sivu josta kirjaudumme Netvisoriin https://suomi.netvisor.fi sijaitsee suomessa Elisan verkossa.
Helena Järvelin
09-11-2022 11:34 am tekijä Helena Järvelin
Meidän asiakkailla suurimmalla osalla käytössä macit ja/tai gmail ja escan-sähköpostit eivät mene perille. Office365 ei siis liity asiaan.
Tälle ongelmalle kaivattaisiin jo todella pikaisesti ratkaisua!!
1 henkilö tykkää tästä