Mikä tämän tilanne on?
Olemme havainneet, että osalla käyttäjistä on häiriöitä Netvisor-Mobiilisovellukseen kirjautuessa sekä työajankirjauksessa. Virhe voi esiintyä työaikaosiossa esimerkiksi virheilmoituksena Pääsy evätty. Tuotekehitys tutkii ongelmaa parhaillaan.
Päivitämme tätä tiedotetta selvityksen edetessä tai ongelman ratketessa.
Päivitys 9.5.2025 klo 14.45 Ongelma on nyt ratkaistu ja sovellukseen kirjautumisen ja tuntien kirjaamisen pitäisi olla jälleen käytettävissä.
Päivitys 9.5.2025 klo 11:00 Ongelmaa tutkitaan, pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
-----
We have noticed that some users have problems logging into the Netvisor Mobile application and recording their working hours. The error may appear in the working time section, for example as an error message Access denied.
We will update this bulletin as the investigation progresses or the problem is resolved
Update 9.5.2025 14:45 The problem has now been fixed and it should be possible to log in to the app and record hours again.
Update 9.5.2025 11:00 The problem is under investigation, we apologise for any inconvenience caused.
Mikä tämän tilanne on?
Tuleeko sovellukseen tietoa tästä ongelmasta ja sen selviämisestä
Tukipyyntö on suljettu jo, mutta onko häiriö jo korjaantunut? Meillä muutamalla käyttäjällä jo toimii.
Ei toimi vieläkään meidän kaikilla työntekijöillä, tukipyyntö tehty.
Virpi Miettinen
09.05.2025 10:48 am
Työntekijämme ilmoitti että ongelma ilmennyt jo eilen illalla n. klo 20.00 aikaan. Herjaa, käyttö estetty.
Tämä ongelma tällä hetkellä usealla työntekijällä, asia täytyy saada kuntoon pikaisesti.
6 henkilöä tykkää tästä