Onko arviota milloin korjaantuu?
Uuden Controllerin tietojen päivityksessä on havaittu ongelmaa, josta syystä päivitys epäonnistuu. Asia on tekniikkamme selvityksessä.
Päivitys 28.7.2022
Controllerin tiedonsiirrossa on ruuhkaa korjausten jäljiltä. Korjatun ongelman vuoksi joiltain yrityksiltä on jäänyt muutaman päivän automaattinen tietojen päivitys väliin, joka näkyy nyt korjauksen jälkeen normaalia suurempana tiedonsiirron tarpeena ja näin ollen hetkellisesti controllerin tiedonsiirrossa on jonoa. Jono purkautuu koko ajan pikku hiljaa, mutta jonosta johtuen ei manuaalinen päivitys astu voimaan ennen kuin jono on kokonaan purettu. Manuaalinen päivitys voi siis näyttää onnistuneen, mutta päivityksen aikaleima kertoo onko tiedot oikeasti päivittyneet vai onko päivityspyyntö mennyt jonon perälle josta ne sitten päivittyvät järjestyksessä.
Onko arviota milloin korjaantuu?
Eve Tiainen
Netvisor tuki ✓
28.07.2022 9:42 am
Hei Jani,
tekniikka on tehnyt nyt korjaukset, mutta tietojen päivityksessä on ruuhkaa joka purkautuu koko ajan. Tilanne normalisoituu heti kun kaikkien yritysten tiedonsiirto on saatu kerran uudelleen ajettua.