Hei Terhi!
Kiitos viestistä! Tarkastimme asian ja tiedossamme ei ole tilinpäätösaineiston muodostamiseen liittyvää hitautta. Mikäli ongelma jatkuu, niin laitathan meille tarkempia tietoja osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com.
Olemme havainneet, että myyntilaskujen massalähetyksessä on tällä hetkellä viivettä. Tämä ilmenee niin, että myyntilaskujen lähetyksen jälkeen taustaprosessin tila on 0%.
Tutkimme asiaa ja päivitämme tätä tiedotetta heti, kun meillä on asiasta lisätietoja.
Päivitys 4.7.2025 13:35: Tilanne on korjattu ja myyntilaskujen lähetys toimii normaalisti.
----------
We've noticed a delay in the bulk sending of sales invoices. This causes that the background process status remains at 0% after the invoices are sent.
We're currently investigating the issue and will update this announcement as soon as we have more information.
Update 4.7.2025 13:35: The problem is now solved.
Hei Terhi!
Kiitos viestistä! Tarkastimme asian ja tiedossamme ei ole tilinpäätösaineiston muodostamiseen liittyvää hitautta. Mikäli ongelma jatkuu, niin laitathan meille tarkempia tietoja osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com.
Hei,
laitoin tukeen viestin ja toivon todella pikaista vastausta/vinkkiä asian saamiseksi etenemään!
Kolmaskaan kerta ei ole tuonut toivottua tulosta.
-Terhi
Terhi Ali-Eskola
04.07.2025 11:38 am
Moi,
johtuuko myös tilinpäätösaineiston muodostumisen hitaus samasta syystä?
Muodostanut nyt tunnin verran aineistoa. Pääsi tilanteeseen Raportit 6/9 ja jäljellä 14 min ja sen jälkeen ei ole edennyt mihinkään kolmessa vartissa.
- Terhi