Yhdessä kohti vastuullisempaa asiakaspalvelua!
Anna palautetta ja auta meitä parantamaan palveluitamme - lahjoitamme jokaisesta vastauksesta 1 euron MIELI Ry:lle.
Kyselyyn pääset klikkaamalla tästä!

Aloita uusi aihe
Tekoäly osana Netvisorin asiakaspalvelua

In English below


Hyvät asiakkaamme,


Kuten moni teistä on varmasti jo huomannut, olemme Netvisorin asiakaspalvelussa ottaneet käyttöön uusia AI-työkaluja asiakaspalvelumme parantamiseksi. Tavoitteemme on nyt ja tulevaisuudessa tarjota mahdollisimman ajantasaista, nopeaa ja kattavaa asiakaspalvelua. Seuraamme ja kehitämme uusia AI-työkaluja aktiivisesti asiakkailta saamamme ensiarvoisen tärkeän palautteen perusteella.


Uusin käytössämme oleva AI-ominaisuus on Vispertti, joka ohjesivujemme chatbot-toiminnan lisäksi vastaa automaattisesti osaan saamistamme tukipyynnöistä. Vispertti hyödyntää vastauksissaan Netvisorin monipuolisia ohjesivuja ja parannamme jatkuvasti sen kykyä vastata kysymyksiin mahdollisimman kattavasti saamamme palautteen perusteella. Kehitimme Vispertin, jotta olemme aina tavoitettavissa ja asiakkaamme saavat välitöntä ja parasta mahdollista tukea kellonajasta tai päivästä riippumatta. Vispertin automaattisiin vastausviesteihin voi aina tarvittaessa palata vastaamalla viestiin, jolloin tukipyyntö otetaan käsittelyyn ihmisasiantuntijan toimesta.


AI-työkalujen toimintaa valvoo omat asiantuntijamme, jotta varmistamme laadukkaan asiakaspalvelun tason. Me Netvisorin asiantuntijat työskentelemme jatkuvasti AI:n ohessa, jotta voimme yhdessä tarjota ensiluokkaista palvelua asiakkaillemme. Pistämme teidät asiakkaamme aina kaikessa etusijalle. Hyödyntämällä AI-työkaluja asiakaspalvelussa, asiantuntijamme saavat annettua enemmän aikaa asiakkaille syventymistä vaativissa tilanteissa ja tarjottua henkilökohtaisempaa palvelua


Tulemme ottamaan tulevina kuukausina uusia AI-työkaluja käyttöön ja odotamme innolla, että pääsemme kertomaan niistä teille lisää.


-Netvisorin asiakaspalvelu




Dear customers,


As many of you have probably already noticed, we at Netvisor's customer service have implemented new AI tools to improve our customer service. Our goal, both now and in the future, is to offer the most up-to-date, fast, and comprehensive customer service possible. We actively monitor and develop new AI tools based on the invaluable feedback we receive from our customers.


Our newest AI feature in use is Vispertti, which, in addition to functioning as a chatbot on our support pages, also automatically answers some of the support requests we receive. In its responses, Vispertti utilizes Netvisor's extensive support pages, and we are constantly improving its ability to answer questions as comprehensively as possible based on the feedback we get. We developed Vispertti so that we are always available and our customers receive immediate and the best possible support, regardless of the time of day or day of the week. You can always reply to Vispertti's automatic response messages if needed, at which point the support request will be handled by a human expert. 


The operation of the AI tools is monitored by our own experts to ensure a high-quality level of customer service. We, the experts at Netvisor, continuously work alongside the AI so that together we can offer first-class service to our customers. We always put you, our customers, first in everything. By utilizing AI tools in customer service, our experts have more time to dedicate to customers in situations that require in-depth attention and to offer more personalized service 


We will be implementing new AI tools in the coming months and we look forward to telling you more about them.


-Netvisor Customer Service

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu