Hei ja kyllä sain tiedon, mutta oletimme kirjanpitäjäni kanssa, että nämä katkokset ovat vain hetkellisiä!
Itse joudun tekemään kuun puolivälissä tärkeän välilaskutuksen, joka on noin 30 000- 50 000 €/kk ja laskujen PITÄÄ LÄHTEÄ 15. päivä isännöitsijöille.
Tämä päivitys on ollut todella iso haitta yrityksellemme, jonka vuoksi joudun selittelemään näitä viivästyksiä myös asiakkailleni!
Vaadin menetetyistä työpäivistä korvauksen teiltä!
Anne Kariniemi
Ps. Lisäksi joudun siirtämään ensi viikolle sovittuja töitä tämän vuoksi!
Mirka Korhonen
Netvisor tuki ✓
15.11.2025 6:42 pm
Hei Anne! Kiitos viestistäsi. Netvisorissa on suunniteltu käyttökatko pilvisiirtymästä johtuen 4.11.2025 klo 18:00 – 17.11.2025 klo 06:00. Kyseisenä aikana Netvisor, sen rajapinta ja mobiilisovellus eivät ole käytettävissä. Olemme tiedottaneet käyttkökatkosta useissa eri kanavissa ja päivitämme siirtymää koskevalle tiedotteelle myös tiedon, kun Netvisor on taas käytettävissä. Voit seurata tiedotettamme täällä Communityssä:
Käyttökatko Netvisorissa 14.11.2025 klo 18:00 – 17.11.2025 klo 06:00 - Netvisorin ylläpito siirtyy julkiseen pilveen
Pahoittelen tästä aikataulusta aiheutunutta haittaa teille.