Tällä hetkellä ei selaimella pääse kirjautumaan, jatkuuko sama ongelma edelleen?
Netvisorissa on pilvisiirtymän jälkeistä hitautta. Tämä on ennakoitua ja teemme aktiivisesti toimenpiteitä nopeuden parantamiseksi. Kuten aiemmin viestimme, pilvisiirtymä voi aiheuttaa siirtymän jälkeisinä päivinä hitautta tai häiriöitä. Pyydämme asiakkaitamme ilmoittamaan havaitut ongelmat suoraan asiakastukeen: tuki.netvisor@visma.com. Pahoittelemme hitaudesta aiheutuvaa haittaa.
Päivitetty 19.11. klo 14:10: Käyttökatko on nyt päättynyt ja palvelu toimii normaalisti. Virheen syynä oli järjestelmäpäivityksessä tapahtunut häiriötilanne, joka ei liittynyt pilvisiirtymän jälkeisiin toimenpiteisiin. Mikäli ongelmia Netvisorin käytössä vielä ilmenee, kokeile kirjautua Netvisorista ulos ja takaisin sisälle. Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta haittaa.
Päivitetty 19.11. klo 13:45: Käyttökatkon syy on paikannettu ja korjaamme tilannetta parhaillaan. Toiminta palaa normaaliksi tämän hetkisen arvion mukaan tunnin sisällä. Päivitämme tiedotetta seuraavan kerran viimeistään klo 14:15.
Päivitetty 19.11. klo 12:22 : Netvisorissa on havaittu käyttökatko, tutkimme tilannetta ja päivitämme tätä tiedotetta.
Päivitetty 18.11. klo 15:50 : Teemme tänään klo 16 alkaen toimenpiteitä järjestelmän optimoimiseksi, jotka saattavat aiheuttaa lyhyitä käyttökatkoja osalla asiakkaistamme.
Netvisor is experiencing slowness following the cloud migration. This is expected, and we are actively taking measures to improve performance. As previously communicated, the cloud migration may cause slowness or disruptions in the days following the transition. We ask our customers to report any observed issues directly to customer support: tuki.netvisor@visma.com. We apologize for the inconvenience caused by the slowness.
Updated 19.11. at 14:10 PM: The service interruption has now ended, and the service is operating normally. The cause of the error was a malfunction during a system update, which was unrelated to the post-cloud migration measures. If you still experience issues using Netvisor, please try logging out of Netvisor and logging back in. We apologize the inconvenience.
Updated 19.11. at 13:45 PM: The cause of the outage has been identified and we are currently working to fix it. We currently estimate that operations will return to normal within an hour. We will update the bulletin at 2:15 PM.
Updated 19.11. at 12:22 PM: An outage has been detected in Netvisor, we are investigating the situation and will update this bulletin.
Updated 18.11. at 15:50 PM : Starting today at 16:00 PM, we are optimizing the system. This may result in short outages for some users.
Tällä hetkellä ei selaimella pääse kirjautumaan, jatkuuko sama ongelma edelleen?
Jep, koko softa alhaalla. Putosi kesken käytön ja etusivulla ei mitään tiedotetta asiasta. Oikeilla SaaS firmoilla on myös status sivu (tyyliin status.netvisor.fi) mistä näkee järjestelmien kunnon, niin ei tarvitse arvailla missä vika on.
Tsempatkaa nyt hiukan. Ei tämä oikeasti näin vaikea ole.
Putosi koko ohjelma.
Niin, mikä aikamääre on lyhytkestoinen?
Nyt on tunti mennyt eikä töihin pääse.
Kuka hyvittää näistä toistuvista katkoista johtuvat työajan tuhlaukset ja myöhässä lähtevistä maksuilta koituvat kulut?
Onko tietoa/arviota kuinka kauan tämä katkos vielä kestää? Pitäis saada palkat maksuun..
Ei ole todellista, puolitoista tuntia jo, ettei pääse tekemään töitä, mikä on arvioitu kesto ja kuinka osalla toimii ihan hyvin ja osalla ei ollenkaan, meillä työkaverit pystyy tekemään Netvisorissa ja minä en pääse edes kirjautuun.
"Käyttäjäoikeudellanne ei ole pääsyä tähän ohjelman toimintoon. Pääsyä rajataan järjestelmän palvelunhallinnasta käyttäjänhallitsijan toimesta."
Wuhuu, its alive... eiku..
En tiedä onko vain sattumaa, mutta mobiilivarmenteella kirjautuminen ei minulla onnistunut, mutta kun käytin Netvisorin mobiilisovellusta sisäänkirjautumisessa (qr), pääsin Netvisoriin
Ei vielä toiminut Telian tunnistus
Pääsin (vihdoin) Netvisoriin kirjautumalla sinne mobiilisovelluksella - eli lukemalla QR-koodi
Seija Kirves
18.11.2025 3:46 pm
koska tämä saadaan korjattua? Onko mitään arvioa?
1 henkilö tykkää tästä