Hei Jaana,
laitan sinulle sähköpostia aiheesta, meidän tulee asiakaspalvelusta kuitata nuo pois, tässä äsken tehty tiedote aiheesta: https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/topics/77000285100
Terkuin,
Miia/Netvisor
Osuuspankin maksuja on jäänyt virheeseen 5.4.2023 osalla asiakkaistamme. Tutkimme tilannetta ja päivitämme tätä tiedotetta lisätiedoilla selvityksen edetessä.
Päivitys: Ongelma on selvityksessä Osuuspankilla. Virhetilanne on ollut 5.4.2023 n. klo 16:46-16:55 välisenä aikana.
Päivitys: Osuuspankilta saamamme ohjeistuksen mukaan tulee tarkistaa onko lähetetyt maksut veloittuneet tileiltä. Epäselvissä tapauksissa voi olla yhteydessä pankkiin ja tarkistaa maksun tilanteen.
Päivitys 6.4. klo 13:40: Häiriötilanne maksujen suhteen on ratkennut. Tililtä veloittumattomat maksut voi laittaa uudelleen maksuun Netvisorista, epäselvissä tapauksissa voi olla yhteydessä pankkiin ja tarkistaa maksun tilanteen.
Tarkempi ohjeistuksemme virheeseen jääneiden maksujen käsittelyyn: https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000467083-virheeseen-j%C3%A4%C3%A4neiden-maksujen-k%C3%A4sittely
Pahoittelemme häiriötilanteesta mahdollisesti aiheutunutta haittaa!
Hei Jaana,
laitan sinulle sähköpostia aiheesta, meidän tulee asiakaspalvelusta kuitata nuo pois, tässä äsken tehty tiedote aiheesta: https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/topics/77000285100
Terkuin,
Miia/Netvisor
Jaana Tonteri
11.04.2023 2:42 pm
Miten saamme kuitattua pois virheilmoitukset pankkiliikennenäkymästä siinä tapauksessa jos maksu on kuitenkin lähtenyt tililtä? Meillä näkyy pari tapahtumaa virhetilassa, mutta maksut ovat kuitenkin tililtä lähteneet.