Löydät ajankohtaiset tiedotteet Communitystä. | Siirry tiedotteisiin tästä >
Visma ✓
06-04-2023 9:43 am tekijä Niina Tarvainen
Osuuspankin maksuja on jäänyt virheeseen 5.4.2023 osalla asiakkaistamme. Tutkimme tilannetta ja päivitämme tätä tiedotetta lisätiedoilla selvityksen edetessä.
Päivitys: Ongelma on selvityksessä Osuuspankilla. Virhetilanne on ollut 5.4.2023 n. klo 16:46-16:55 välisenä aikana.
Päivitys: Osuuspankilta saamamme ohjeistuksen mukaan tulee tarkistaa onko lähetetyt maksut veloittuneet tileiltä. Epäselvissä tapauksissa voi olla yhteydessä pankkiin ja tarkistaa maksun tilanteen.
Päivitys 6.4. klo 13:40: Häiriötilanne maksujen suhteen on ratkennut. Tililtä veloittumattomat maksut voi laittaa uudelleen maksuun Netvisorista, epäselvissä tapauksissa voi olla yhteydessä pankkiin ja tarkistaa maksun tilanteen.
Tarkempi ohjeistuksemme virheeseen jääneiden maksujen käsittelyyn: https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000467083-virheeseen-j%C3%A4%C3%A4neiden-maksujen-k%C3%A4sittely
Pahoittelemme häiriötilanteesta mahdollisesti aiheutunutta haittaa!
11-04-2023 2:42 pm tekijä Jaana Tonteri
Miten saamme kuitattua pois virheilmoitukset pankkiliikennenäkymästä siinä tapauksessa jos maksu on kuitenkin lähtenyt tililtä? Meillä näkyy pari tapahtumaa virhetilassa, mutta maksut ovat kuitenkin tililtä lähteneet.
Miia Ruuskanen
Visma ✓
13-04-2023 9:55 am tekijä Miia Ruuskanen
Hei Jaana,
laitan sinulle sähköpostia aiheesta, meidän tulee asiakaspalvelusta kuitata nuo pois, tässä äsken tehty tiedote aiheesta: https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/topics/77000285100
Terkuin,
Miia/Netvisor