Start a new topic
*Ratkaistu* 5.4.2023 häiriötilanne Osuuspankin maksuissa

N

Osuuspankin maksuja on jäänyt virheeseen 5.4.2023 osalla asiakkaistamme. Tutkimme tilannetta ja päivitämme tätä tiedotetta lisätiedoilla selvityksen edetessä. 


Päivitys: Ongelma on selvityksessä Osuuspankilla. Virhetilanne on ollut 5.4.2023 n. klo 16:46-16:55 välisenä aikana. 


Päivitys: Osuuspankilta saamamme ohjeistuksen mukaan tulee tarkistaa onko lähetetyt maksut veloittuneet tileiltä. Epäselvissä tapauksissa voi olla yhteydessä pankkiin ja tarkistaa maksun tilanteen.


Päivitys 6.4. klo 13:40: Häiriötilanne maksujen suhteen on ratkennut. Tililtä veloittumattomat maksut voi laittaa uudelleen maksuun Netvisorista, epäselvissä tapauksissa voi olla yhteydessä pankkiin ja tarkistaa maksun tilanteen.


Tarkempi ohjeistuksemme virheeseen jääneiden maksujen käsittelyyn: https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000467083-virheeseen-j%C3%A4%C3%A4neiden-maksujen-k%C3%A4sittely


Pahoittelemme häiriötilanteesta mahdollisesti aiheutunutta haittaa!



M

Hei Jaana,


laitan sinulle sähköpostia aiheesta, meidän tulee asiakaspalvelusta kuitata nuo pois, tässä äsken tehty tiedote aiheesta: https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/topics/77000285100


Terkuin,

Miia/Netvisor

J

Miten saamme kuitattua pois virheilmoitukset pankkiliikennenäkymästä siinä tapauksessa jos maksu on kuitenkin lähtenyt tililtä? Meillä näkyy pari tapahtumaa virhetilassa, mutta maksut ovat kuitenkin tililtä lähteneet.

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu