Löydät ajankohtaiset tiedotteet Communitystä.   |   Siirry tiedotteisiin tästä >

Aloita uusi aihe
N

Niina Tarvainen

Visma

*Ratkaistu* 5.4.2023 häiriötilanne Osuuspankin maksuissa

06-04-2023 9:43 am tekijä Niina Tarvainen

Osuuspankin maksuja on jäänyt virheeseen 5.4.2023 osalla asiakkaistamme. Tutkimme tilannetta ja päivitämme tätä tiedotetta lisätiedoilla selvityksen edetessä. 


Päivitys: Ongelma on selvityksessä Osuuspankilla. Virhetilanne on ollut 5.4.2023 n. klo 16:46-16:55 välisenä aikana. 


Päivitys: Osuuspankilta saamamme ohjeistuksen mukaan tulee tarkistaa onko lähetetyt maksut veloittuneet tileiltä. Epäselvissä tapauksissa voi olla yhteydessä pankkiin ja tarkistaa maksun tilanteen.


Päivitys 6.4. klo 13:40: Häiriötilanne maksujen suhteen on ratkennut. Tililtä veloittumattomat maksut voi laittaa uudelleen maksuun Netvisorista, epäselvissä tapauksissa voi olla yhteydessä pankkiin ja tarkistaa maksun tilanteen.


Tarkempi ohjeistuksemme virheeseen jääneiden maksujen käsittelyyn: https://support.netvisor.fi/fi/support/solutions/articles/77000467083-virheeseen-j%C3%A4%C3%A4neiden-maksujen-k%C3%A4sittely


Pahoittelemme häiriötilanteesta mahdollisesti aiheutunutta haittaa!



M

Miia Ruuskanen

Visma

13-04-2023 9:55 am tekijä Miia Ruuskanen

Hei Jaana,


laitan sinulle sähköpostia aiheesta, meidän tulee asiakaspalvelusta kuitata nuo pois, tässä äsken tehty tiedote aiheesta: https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/topics/77000285100


Terkuin,

Miia/Netvisor

J

Jaana Tonteri

11-04-2023 2:42 pm tekijä Jaana Tonteri

Miten saamme kuitattua pois virheilmoitukset pankkiliikennenäkymästä siinä tapauksessa jos maksu on kuitenkin lähtenyt tililtä? Meillä näkyy pari tapahtumaa virhetilassa, mutta maksut ovat kuitenkin tililtä lähteneet.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin