Starta ett nytt ämne
Häiriö Ålandsbankenin maksujen maksupalautteissa

Olemme havainneet Ålandsbankenin maksupalautteissa häiriön, jonka seurauksena osa Ålandsbankenin tileiltä tehdyistä maksuista jää kuittaantumatta. Tutkimme asiaa ja päivitämme tätä tiedotetta selvittelyn edetessä tai tilanteen ratketessa. Häiriön vuoksi osa ostolaskuista, tilisiirroista tai muista maksuista jää maksupalvelussa -tilaan, eivätkä ne kuittaannu maksetuiksi automaattisesti. 


Tiliotteen saapumisen myötä maksut pitää kirjata manuaalisesti laskuille. Ohjeet manuaalisen maksun lisäämiseen täällä: Manuaalisen maksukirjauksen lisääminen laskulle ja tositteen linkittämiseen tiliotteelle täällä: Tositteen linkittäminen Voit myös kohdistaa tiliotteella näkymän maksun suoraan ostolaskulle tämän ohjeen mukaan: Uusi ostoreskontran maksu Mikäli kyseessä on tililtä veloittuneesta, mutta maksupalvelussa -tilaan jääneestä tilisiirrosta, niin ole yhteydessä Netvisorin asiakaspalveluun (tuki.netvisor@visma.com) tilisiirron kuittaamiseksi.


Pahoittelut tästä aiheutuneesta haitasta!



We have detected a disruption in Ålandsbanken's payment confirmations, which has resulted in some payments made from Ålandsbanken accounts not being cleared. We are investigating the matter and will update this notice as the investigation progresses or the situation is resolved.  Due to the issue, some purchase invoices, bank transfers, or other payments remain in the payment service status and are not automatically updated as paid.


When the bank statement arrives, the payments must be entered manually on the invoices. Instructions for adding a manual payment can be found here: Adding a manual payment entry to an invoice and for linking a voucher to an bank statement here: Linking a voucher You can also allocate the payment directly to the purchase invoice on the bank statement according to these instructions: New purchase ledger payment If the bank transfer has been debited from your account but remains in payment service status, please contact Netvisor customer service (tuki.netvisor@visma.com) to handle the payment.


We apologize for any inconvenience this may cause!



Logga in eller Registrera för att publicera en kommentar

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu