Start a new topic
A

Anonymous

Päättynyt maksukielto?

23-04-2018 12:00 pm posted by Anonymous

Miten päättynyt ulosotto pitäisi käsitellä Netvisorissa? Kun palkansaajan maksukielto päättyy tai työsuhde päättyy, näkymään jossa tilitykset muodostetaan, nousee kaikki nämä passiivisetkin tilityspisteet?


A

Annika Sihvo

Visma

04-06-2018 3:47 pm posted by Annika Sihvo

Hei Jaana!

Kiitos viestistäsi. Palkansaajan takaa poistetaan täppä ruudusta " Ulosotto". Tilityspisteet ovat aina palkansaajakohtaisia. Kun ulosotto päättyy jää tilityspiste Tilitykset-näkymään, mutta siitä ei enää tehdä uusia tilityksiä.

Mikäli tulee lisää kysyttävää, autan mielelläni.

Aurinkoisin terveisin,


Annika

A

Anonymous

04-09-2018 12:18 pm posted by Anonymous

Hei,

 

Kiitos, tämä ei kuitenkaan vastannut kysymykseeni. Työnantajan maksut ja tilitykset kohtaan (jossa tilitykset muodostetaan) tulee näkyviin kaikki tilitykset huolimatta siitä ovatko aktiivisia vai ei. Jos on vähänkään isompi organisaatio, tilityspisteitä on paljon. On työlästä selata kaikki tilityspisteet ja muistella, mitkä ovat aktiiivisia ja mitkä taas päättyneitä. 

 

Pystyykö tästä näkymästä poistamaan vanhoja tilityspisteitä mitenkään, vai ovatko siellä aina ja ikuisesti?

P

Pirkko Toivonen

08-08-2022 8:26 am posted by Pirkko Toivonen

Hei!

Törmäsin tähän samaan asiaan. Eli tilityspisteitä roikkuu näkyvissä, vaikka ulosotto olisi päättynyt tai jopa työntekijän työsuhdekin jo päättynyt.

Kovin on työlästä ja muisti koetuksella, kun selaa näitä läpi - tulee turhaa työtä ja ajankulua availla kaikkia läpi. 

Tilityspisteen poistaminen ei ole varmaankaan asiallinen toimenpide, joten miten tätä voisi helpottaa?

M

Marjo Ellison

08-08-2022 10:16 am posted by Marjo Ellison

Hei,


minä olen törmännyt tuohon samaan, kun käsittelee isoja organisaatioita, missä alkaa ja päättyy koko ajan noita ulosottoja. Ja välillä voi olla taukokuukausia ym. Olen ratkaissut asian niin, että otan Palkanlaskennan raporteista raportin, mistä näkee halutulla maksuajankohdalla pelkän ulosmittaus-palkkalajin, sillä olen saanut haarukoitua vain ne joilla on jotain tilitettävää. Niin kauan kuin tuota tilityspisteet näkymää ei pääse muokkaamaan niin pakko kehitellä näitä virityksiä.

P

Pirkko Toivonen

08-08-2022 10:22 am posted by Pirkko Toivonen

Kiitos Marjo, tämä oli tosi hyvä vinkki :)

Login or Signup to post a comment