Start a new topic
Ongelmia Mobiilisovelluksella kirjautumisessa? Netvisor Mobiilisovelluksella kirjautuminen vaatii uudelleen tunnistautumista

M

Hyvät asiakkaamme, 


Osalla asiakkaista Netvisor Mobiilisovellus on kirjautunut ulos ja vaatii uudelleen tunnistautumista, eli käyttöönotto tulee tehdä uudelleen verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. Tämän jälkeen pystyt taas kirjautumaan QR-koodin/tunnisteen avulla Netvisorin selainversioon.


Täältä löydät ohjeemme sovelluksen käyttöönottoon ja kirjautumiseen: Palveluun kirjautuminen Netvisor-mobiilisovelluksella


1. Avaa Netvisor mobiilisovellus

2. Valitse pankkitunnukset ja Mobiilivarmenne

3. Tunnistaudu haluamallasi tavalla

4. Luo PIN-koodi

5. Nyt voit kirjautua jälleen QR-koodin / tunnisteen avulla!



Mikäli kyseessä on ulkomaalainen käyttäjä, tulee hänet kutsua uudelleen Käyttäjähallitsijan toimesta. Ohjeet ulkomaalaisen käyttäjän kutsumiseen löytyvät täältä.


-----------


Päivitys klo 9:40


Tällä hetkellä sovellus pyytää uudelleen tunnistautumista, sillä kirjautumiset mobiilisovellukseen vanhenevat ajoittain. Tällä pyritään estämään se, että käyttäjä ei vahingossa pysyisi kirjautuneena ns. unohdetulla laitteella. Pyrimme poistamaan tämän rajoituksen tulevaisuudessa.



Pahoittelumme tästä aiheutuneesta vaivasta!

Login or Signup to post a comment

Etkö löydä etsimääsi?

Aloita uusi keskustelu